Cautam un/o coleg/a pentru departamentul de Suport Tehnic (Linux) si Customer Success pentru biroul nostru din Bucuresti.
Cu ce se va ocupa noul nostru coleg/a?
Clientii sunt oameni tehnici, deci tichetele deseori reprezinta challenge-uri. Tichetele de suport/customer success sunt impartite in 4 categorii principale:
1. De utilizare a aplicatiei BunnyShell:
Cum fac un server nou prin BunnyShell?
De unde editez configul de Nginx in BunnyShell?
Cum imi adaug o cheie publica de ssh folosind BunnyShell?
Cum generez si adaug un certificat ssl folosind BunnyShell?
2. Configurari specifice aplicatiei clientului:
Cum configurez apache/nginx sa faca x lucru? ex: Redirect/reverse proxy, etc...
Primesc eroare x in aplicatie gazduita - posibila solutie: duce la fine tunning de configurietc...)/lipseste un modul de php.
Nu functioneaza aplicatia - posibila solutie: deploy actions incorecte/incomplete (ex: composer install, chown, php bin/console clear:cache, php bin/console cache:warmup...)
3. Consultanta:
Redis sta in 100% cpu usage - debug si recomandari/consultanta de imbunatatire a arhitecturii aplicatiei clientului.
Se misca greu aplicatia - debug si recomandari/consultanta ex: optimizarea query-urilor mysql.
4. Bugs:
Preluam buguri de la clienti, daca se poate implementam workaround-uri si le trimitem mai departe la echipa de dezvoltare.
Cu alte cuvinte, setul de skiluri castigator este urmatorul:
linux - (focus pe: nginx/apache/mysql/php-fpm) - middle
web developer - debug skills php - junior-middle
soft skills - comunicare - ne dorim o atitudine prietenoasa si de apropiere cu clientul
engleza - vorbit si scris
Cultura generala cat mai ampla cu diverse limbaje de programare/cms-uri/aplicatii web este un plus.
Cine suntem noi?
BunnyShell ( ) - suntem un start-up ce dezvolta o platforma care functioneaza ca un layer de automatizare peste Cloudul favorit (AWS, Digital Ocean, Azure, Azure Stack). Filozofia noastra este sa oferim Devops as a Service, si sa facem cloudul accesibil pentru toata lumea.
De exemplu, din cateva clickuri, poti:
- crea servere noi (load balanced, single instance, cluster)
- instala pachete (servicii)
- configura pachete
- monitorizare
- configura alarme in functie de monitorizare
- deploy al aplicatiei cu un click (aplicatia trebuie sa fie in git), sau cu un api call.
si multe altele...
La finalul anului trecut am luat o investitie deeuro de la Early Game Ventures. Am primit astfel revalidarea produsului nostru si un partener valoros.
Suntem bucurosi sa avem clienti precum: BestValue, ContentSpeed, Gomag, Omniconvert, SmartDreamers, Waydev, etc...
Cum arata echipa?
Suntem start-up, suntem 16 persoane.
Echipa de Suport Tehnic si Customer Success este formata dintr-o persoana full time, iar tu vei fi a doua.
Ne mai ajuta si alti colegi, atunci cand este nevoie.
Planul este sa construim impreuna aceste 2 departemente, iar cu timpul cele doua departamente se vor separa si vor deveni independente.
Ce iti oferim?
Locatie faina, intr-o vila din zona Eroilor, aprox 6 min pe jos de la metrou.
Abonament de sanatate la o clinica privata.
Pachet salarial competitiv.
Oportunitatea de a interactiona cu zeci de enviromenturi cu nevoi si arhitecturi diferite, unele cu trafic foarte mare, multa experienta cu scalarea pe orizontala si edge case-uri.
Work from home.
Team-buildinguri si iesiri in gasca.
Traininguri interne in functie de nevoile departementului si cele individuale.
Posibilitati reale de promovare.