Responsabilitati:
-Pregateste rapoarte interne pentru a fi utilizate in Comitetul de Active si Pasive (ALCO) al Bancii;
-Oferă conducerii Băncii, rapoarte legate de performanța zilnică, KPI-uri și alte statistici (transformă datele brute în informații suport);
-Creeaza rapoarte si analize privind costurile operationale pentru fiecare Centru de Cost;
-Creează și actualizează rapoarte în funcție de nevoia și/sau cererea fiecărei linii de afaceri;
-Intocmeste rapoarte periodice pentru toate liniile de activitate si departamentele Bancii;
-Se asigură că toate rapoartele sunt la zi și că documentația corespunzătoare este completată;
- Participă la proiecte conexe, care sunt în derulare în interiorul Băncii.
Cerințe:
-Diplomă universitară;
-Experienta de minim 2 ani in agregarea datelor si crearea de rapoarte cu diferite pachete software;
-Dezvoltarea si intretinerea diferitelor baze de date;
-Experienta in lucrul cu seturi mari de date si multiple tipuri de surse de informatii;
-Bune cunoastere a pachetului Microsoft Office, in principal MS Excel si Ms Access (functii si VBA);
-Cunoștințe SQL, cunoștințe MS SQL Server reprezintă un plus
-Gândire analitică, orientat spre detalii, capabil să lucreze independent sau în echipă;
- Engleza excelenta