Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului
ÎN ACEST ROL VEȚI:
- Serviți ca expert în domeniu pentru serviciile globale de mobilitate și relocare către SYSS și nu numai și să asigurați conformitatea cu legile și reglementările/politicile de imigrare
- Conducerea și coordonarea procesului de mobilitate globală, precum și comunicarea și sprijinirea în construirea rețelelor interne cu toate părțile implicate (angajați, partener local de resurse umane, manageri etc.);
- Oferiți suport administrativ în domeniul misiunilor la nivel mondial, cu accent pe imigrație, taxe și securitate socială pentru ieșirile/inbounds-ul nostru în SYSS Cluj COE (Centrul de excelență)
- Asigurarea și coordonarea procesului de transfer de la capăt la capăt: informări privind politicile, mutarea, împachetarea, livrarea documentelor de atribuire (de exemplu, contracte, documente de viză, rapoarte) și acuratețea datelor în instrumentele de urmărire;
- Identificați problemele și oferiți soluții pentru îmbunătățirea continuă a serviciilor de mobilitate globală;
- Coordonați și urmăriți beneficiile autorizate de relocare, inclusiv transporturile de bunuri de uz casnic
- Îndeplinește alte sarcini conexe după cum este necesar/alocat
DIMENSIUNI SI DOMENIUL DE APLICARE
- Aproximativ 500 de sarcini/an
PENTRU ACEST ROL VEȚI TREBUIE:
- Licenta cu experienta in domeniul relevant de cel putin 4 ani
- Cunoștințe solide despre mobilitatea internațională, serviciile de atribuire și relocare
- Înțelegerea estimărilor de costuri internaționale de atribuire, resurse umane, salarizare și securitate socială ar fi avantajoasă; Experiența anterioară din mediul Servicii partajate/Servicii de asistență reprezintă un plus
- Să fie o persoană automotivată, proactivă și orientată spre detalii;
- Capacitate de a lucra independent, foarte bune abilități de gestionare a timpului și prioritizare;
- Abilități puternice de rezolvare a problemelor și de judecată
- Excelente abilități analitice și atenție la detalii
- Interes intens pentru managementul expatriaților și serviciul clienți
- Excelente abilități de comunicare și management al relațiilor
- Capabil să lucreze într-un mediu aglomerat, cu ritm rapid
- Abilități puternice de organizare
- Constientizare culturala
- Abilitatea de a comunica eficient și concis cu toate nivelurile de personal, inclusiv furnizorii cheie, atât verbal, cât și scris în limba engleză
- Cunoștințe bune de utilizare a calculatorului în Microsoft Office Suite (Excel, Word și PowerPoint)