MS Automated Operations Engineer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

În calitate de firmă de tehnologie care a creat lumea mobilă și cu peste 54.000 de brevete în numele nostru, ne-am făcut ca afacerea noastră să ne punem amprenta. Când vă alăturați echipei noastre de la Ericsson, sunteți împuternicit să învățați, să conduceți și să performați cât mai bine, modelând viitorul tehnologiei. Acesta este un loc în care ești binevenit ca propriul tău sine perfect unic și celebrat pentru abilitățile, talentul și perspectiva pe care le aduci echipei. Esti in?

Vino și fii acolo unde începe.

Deschiderea noastră

La Ericsson România căutăm oameni energici și orientați spre rezultate, cu un interes puternic pentru rezolvarea problemelor și care sunt dornici să-și dezvolte setul de abilități prin dezvoltare personală și profesională continuă printr-o carieră în telecomunicații.

Tu vei:
  • Fiți responsabil pentru coordonarea, suportul, managementul și execuția activităților de întreținere proactive și reactive de nivel 1 pentru a vă asigura că serviciile furnizate clienților sunt disponibile în mod continuu și funcționează la nivelurile de performanță ale acordului de nivel de servicii (SLA).
  • Constituie primul/unicul punct de contact pentru soluțiile software și hardware specifice livrate clienților.
  • Să fie responsabil cu deschiderea tichetelor de probleme ale clienților și să primească cererea de comenzi, în diverse tipuri de aplicații.
  • Detectează orice evenimente legate de performanța sau calitatea serviciilor specifice oferite clientului, pentru a le raporta și a acționa în consecință, pentru a le aborda.
  • Inițiază problemele funcționale ale incidentelor, analiza tendințelor performanței utilizatorului final și defecțiunile pentru a identifica din timp incidentele sau problemele clienților
Pentru a avea succes în acest rol trebuie să aveți:
  • Bună înțelegere a rețelelor de telecomunicații.
  • Experienta anterioara de 6 luni pe un rol similar in zona Front Office/Servicii clienti.
  • Cunoașterea limbii engleze.
  • Capacitate de reacție rapidă, de asemenea foarte bune abilități de comunicare și colaborare.
  • Perseverență, interes pentru documentare și rezolvare de probleme, spirit practic, consiliere, ajutor și dezvoltare pe ceilalți, tact, înțelegere, ambiție, încredere în sine.
  • Gândire tehnică analitică.
  • Disponibilitate de a lucra in ture 24/7.
Ce este pentru tine?

Aici, la Ericsson, cultura noastră se bazează pe peste un secol de decizii curajoase. Cu noi, nu veți mai visa la ceea ce vă rezervă viitorul - îl veți redefini. Nu te vei dezvolta pentru status quo-ul, ci vei construi ceea ce îl înlocuiește. Alăturarea nouă este o modalitate de a vă muta cariera în orice direcție doriți; cu sute de oportunități de carieră în locații din întreaga lume, într-un loc în care co-crearea și colaborarea sunt încorporate în pereți. Vă veți găsi într-un mediu de vorbire în care aprecierea și umanitatea servesc drept pietre de temelie pentru modul în care lucrăm și în care echilibrul dintre viața profesională și viața privată este o prioritate. Bine ați venit la o companie globală, incluzivă, în care oportunitatea dvs. de a avea un impact este nesfârșită.

Ce se întâmplă odată ce aplicați?

Pentru a vă pregăti pentru următorii pași, vă rugăm să explorați aici: https://www.ericsson.com/en/careers/job-opportunities/hiring-process

Ne vom asigura că persoanelor cu dizabilități li se oferă acomodare rezonabilă pentru a participa la cererea de angajare sau interviu, pentru a îndeplini funcții esențiale ale locului de muncă și pentru a primi alte beneficii și privilegii de angajare. Vă rugăm să ne contactați pentru a solicita cazare.

Credeți că o organizație care promovează un mediu de cooperare și colaborare care să execute rapid creează o valoare mai bună pentru afaceri? Apreciezi o cultură a umanității, în care deciziile bazate pe fapte sunt importante și oamenii noștri sunt încurajați să vorbească? Crezi că echipele diverse și incluzive stimulează performanța și inovația? La Ericsson, facem.

Oferim șanse egale de angajare indiferent de rasă, culoare, sex, orientare sexuală, statut transsexual, identitate și/sau expresie de gen, stare civilă, sarcină, statut parental, religie, opinie politică, naționalitate, origine etnică, origine socială, statut social , statutul de indigen, handicap, vârstă, apartenența la sindicat sau reprezentarea angajaților și orice altă caracteristică protejată de legislația locală sau de Codul de etică în afaceri Ericsson.

Încurajarea unei organizații diverse și incluzive este esențial pentru valorile noastre la Ericsson, de aceea o cultivăm în tot ceea ce facem. Credem cu adevărat că, colaborând cu oameni cu experiențe diferite, stimulăm inovația, care este esențială pentru creșterea noastră viitoare. Încurajăm oameni din toate mediile să aplice și să își realizeze întregul potențial ca parte a echipei noastre Ericsson.

Ericsson este mândru că este un angajator cu egalitate de șanse și acțiune afirmativă, aflați mai multe.

Țara și orașul principal: România (RO) || Romania : Bucuresti : Bucuresti

Req ID: 697397

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Ericsson pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Ericsson pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Ericsson locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?