MS Delivery Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Oportunitatea noastră incitantă:

căutăm acum MS Delivery Manager pentru a fi responsabil pentru conducerea tehnologiei, expertiza și suportul care se extinde pe parcursul întregului ciclu de Creare, Susținere și Evoluție pentru domeniul respectiv.

Veți:

Conduceți livrarea MS operațională, performanța financiară și satisfacția clienților.

Gestionați performanța specifică de livrare a contractului.

Efectuați strângere de mână WLA, modificări de întreținere și urmărire.

Efectuați acorduri de nivel operațional (OLA) semnate cu alte unități de livrare a serviciilor.

Stimulați excelența operațională.

Identificați tendințele posibile de livrare.

Pentru a avea succes în acest rol trebuie să aveți:
  • Educație: diplomă de licență sau diplomă echivalentă și experiență demonstrabilă în industria Telecom/IT
  • Experiență în telecomunicații de la furnizor și/sau furnizor de servicii
  • Mini ani de experiență: 6 ani+ de experiență în furnizarea de servicii
  • Cel puțin 3 ani de experiență în Servicii gestionate.
  • Managementul resurselor (inclusiv managementul bugetului)
Abilitate demonstrată:
  • Telco/IT
  • Managementul livrării Serviciilor gestionate
  • Asigurarea operațiunii
  • Management de proiect
Cerințe suplimentare:
  • Oferirea de rezultate și satisfacerea așteptărilor clienților
  • Convingerea și influențarea cu abilități de argumentare
  • Analizand
  • Gândire antreprenorială și comercială
  • Relații și relații
  • Conducere și supraveghere, au abilități de coaching
  • Perspectivă asupra pieței, înțelegere a afacerilor și cunoștințe Ericsson
  • Abilități financiare
Aptitudini principale:
  • IT, Telecomunicații
  • Cunoștințe Ericsson
  • Abilitati de negociere
  • Înțelegerea profundă a procesului, modelelor și strategiei de furnizare a serviciilor
  • Perspicace și abilități financiare
  • Prezentarea și comunicarea informațiilor
  • Convingerea și influențarea cu abilități de argumentare
  • Axat pe client, orientat spre afaceri și o abordare proactivă a soluționării problemelor.
  • Abilitatea de a vedea imaginea de ansamblu și de a aplica metodologia standard
  • Relații și relații
  • Conducere și supraveghere, au abilități de mentor
  • Excelente abilități sociale și de comunicare
  • Cunoștințe de bază în managementul contractelor
  • Bune abilități de gestionare a conflictelor.
  • Bune cunoștințe de limba engleză oral și scris.
Încurajarea unei organizații diverse și incluzive este esențial pentru valorile noastre la Ericsson, de aceea o cultivăm în tot ceea ce facem. Credem cu adevărat că, colaborând cu oameni cu experiențe diferite, stimulăm inovația, care este esențială pentru creșterea noastră viitoare. Încurajăm oameni din toate mediile să aplice și să își realizeze întregul potențial ca parte a echipei noastre Ericsson.

Ericsson este mândru că este un angajator cu egalitate de șanse și acțiune afirmativă, aflați mai multe.

Țara și orașul principal: România (RO) || Romania : Bucuresti : Bucuresti || Romania : Timisoara : Timisoara

Req ID: 694825

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Ericsson pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Ericsson pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Ericsson locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?