Despre această oportunitate MS Service Engineer este responsabil pentru coordonarea, managementul și execuția activităților de întreținere proactive și reactive care necesită un nivel de suport mai ridicat decât cel oferit de MS Automation Operations. Acest lucru va asigura că serviciile furnizate clienților sunt disponibile în mod continuu și funcționează la nivelurile de performanță ale acordului de nivel de servicii (SLA).
Ce vei face Menține și îmbunătățește rețeaua clientului și oferă suport tehnic, investigarea defecțiunilor, depanare. Să fie responsabil pentru operarea, întreținerea și performanța rețelei de clienți. Mențineți performanța resurselor sistemului la un nivel optim, asigurându-vă că problemele de rețea/aplicații sunt detectate și corectate conform KPI și SLA convenite. Efectuați acțiuni proactive pentru a preveni defecțiunile sistemului și impactul aferent asupra serviciilor clienților. Asumați-vă întreaga responsabilitate pentru modificările de configurare introduse în sisteme și mențineți configurațiile și starea resurselor sub control. Contribuie la crearea și îmbunătățirea alarmelor și procedurilor/rutinelor de supraveghere. Efectuați ture de gardă 7x24. Veți aduce următoarele cerințe pentru post: - Înțelegerea rețelelor de telecomunicații și a elementelor rețelelor.
- Limba engleza competenta scris si vorbit
- Cunoaștere franceză scrisă și vorbită
- Capacitate de reacție rapidă, comunicare și lucru în echipă.
- Capacitatea de a lucra în sărbătorile legale sau în timpul nopții
- Atenție concentrată și distributivă
- Inițiativă
- Ușurință, claritate și coerență în exprimare
- Gândire tehnică analitică
- Abilități de comunicare
- Colectați, clasificați și interpretați informațiile
- Perseverență, orientare către sarcini, putere de concentrare, curiozitate pentru documentare și rezolvarea problemelor, spirit practic, consiliere, ajutor și dezvoltarea celorlalți, tact, bunătate, ambiție, încredere în sine.
Competențe tehnice specifice - Licenta in inginerie (IT, Telecom)
- 5-6 ani de experiență în operațiuni într-un mediu Telecom NOC
- Cunoștințe de rețea de bază CS: MSC, MGW, HLR, HSS, STP, SBC
- Cunoștințe de bază în rețea IMS: CSCF, SBC, AS, DNS, ENUM, VO LTE, VO WIFI
- Bună înțelegere a rețelelor mobile 2G/3G/4G/5G
- Stiva de protocol SS7 și depanare
Beneficii - 25 zile de concediu/an;
- Asigurari medicale si de viata;
- Mentorarea planului de carieră;
- Bonusuri de recomandare pentru recomandarea prietenilor tăi să lucreze la Ericsson;
- Beneficii flexibile de la mărcile tale preferate disponibile pe portalul de beneficii flexibile;
- Abonament la sala de sport (disponibil in beneficii flex impreuna cu o serie de alte optiuni);
- Platformă de învățare internă pentru a vă dezvolta cunoștințele, abilitățile și competențele și conținut extern organizat -- articole, videoclipuri, cursuri, podcasturi și cărți din biblioteci externe, cum ar fi Skillsoft, Pluralsight, Big Think, EdX, TED Talks, Khan Academy, YouTube, și web-ul deschis în sine (platformă de învățare activată pentru mobil);
- In cazul deplasarii, diurna, transportul si cazarea vor fi platite de catre companie.
- Face parte dintr-o comunitate activă prin Ambasadorii mărcii, Activități CSR, echipe sportive.
De ce să vă alăturați Ericsson? La Ericsson, veți avea o oportunitate extraordinară. Șansa de a vă folosi abilitățile și imaginația pentru a depăși limitele a ceea ce este posibil. Pentru a construi soluții nemaivăzute până acum la unele dintre cele mai dificile probleme ale lumii. Vei fi provocat, dar nu vei fi singur. Te vei alătura unei echipe de inovatori diverși, toți motivați să depășească status quo-ul pentru a crea ceea ce urmează. Ce se întâmplă odată ce aplicați? Faceți clic aici pentru a găsi tot ce trebuie să știți despre cum arată procesul nostru tipic de angajare. Încurajarea unei organizații diverse și incluzive este esențial pentru valorile noastre la Ericsson, de aceea o cultivăm în tot ceea ce facem. Credem cu adevărat că, colaborând cu oameni cu experiențe diferite, stimulăm inovația, care este esențială pentru creșterea noastră viitoare. Încurajăm oameni din toate mediile să aplice și să își realizeze întregul potențial ca parte a echipei noastre Ericsson. Ericsson este mândru că este un angajator cu egalitate de șanse și acțiune afirmativă, aflați mai multe. Țara și orașul principal: România (RO) || Romania : Bucuresti : Bucuresti || Romania : Timisoara : Timisoara Req ID: 715077