Responsabilități de rol
- Lucrați cu răbdare și succes cu clienții în fiecare zi pentru a rezolva probleme complexe importante pentru obiectivele lor de afaceri.
- Depanați infrastructura de rețea pentru a rezolva biletele de asistență pentru clienți și pentru a oferi un nivel ridicat de servicii.
- Un administrator care poate configura, implementa și întreține routere, comutatoare, firewall-uri și alte dispozitive de rețea.
- Un monitor diligent al rețelei, gata să rezolve evenimentele și alertele legate de rețea.
- Răspundeți, depanați, rezolvați și escaladați incidentele și problemele legate de rețea.
- Elaborează planuri de întreținere și execută upgrade-uri pentru serviciile și dispozitivele de rețea.
- Profesionist care va îndeplini alte atribuții după cum este necesar pentru a ajuta echipa Otava să-și atingă obiectivele.
- Gestionați cu ușurință clienții întreprinderi/finali în cadrul apelurilor și/sau unei platforme de ticketing.
Experienţă:
- Rețea - experiență bună și cunoștințe TCP/IP și protocoale de date
- Experiență cu DNS, DHCP, QoS, NAT, VoIP, rutare IP, comutare, VPN, Windows Server - cunoștințe generale despre sistemul de operare, bună înțelegere a Active Directory
- Experiență cu Cisco IOS și Fort iOS
- Experiență de lucru cu rețele mari de afaceri și întreprinderi.
- Experiență practică cu platformele de cloud computing (IaaS sau PaaS).
Cunoștințele, aptitudinile și abilitățile necesare:
- Înțelegerea excelentă a modelului OSI și a rețelelor de computere (TCP/IP, Ethernet, VLAN-uri), inclusiv cunoștințe despre topologiile de bază ale rețelei
- Fluență în limba engleză în scris și în scris
- Entuziasm pentru tehnologie și înclinație pentru depanare
- O persoană orientată către client, cu abilități excelente de comunicare, care poate comunica conceptele și provocările de rețea în mod eficient atât persoanelor tehnice, cât și celor non-tehnici
- Abilitatea de a lucra sub presiune într-un mediu de lucru cu ritm rapid
- Capabil să lucreze atât în grup, cât și individual
Educaţie:
· Licenta in Informatica, Tehnologia Informatiei, domeniu conex sau experienta echivalenta intr-un rol de administrator de retea sau suport IT.
Licențe/Certificări:
- Certificarile legate de rețea sau educația reprezintă un plus
- Una sau mai multe certificări relevante recunoscute în industrie: CCNA, CCNP, NSE4, VSP, ITIL etc.
Funcții esențiale:
· Suport direct pentru clienți
· Asistență întreținere
· Monitorizarea și alertarea mediului client
· Asistență pentru proiecte și migrație
Conditii de lucru:
· MF, 8:00 - 17:00 ROM.