Network Administrator

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilități de rol

  • Lucrați cu răbdare și succes cu clienții în fiecare zi pentru a rezolva probleme complexe importante pentru obiectivele lor de afaceri.
  • Depanați infrastructura de rețea pentru a rezolva biletele de asistență pentru clienți și pentru a oferi un nivel ridicat de servicii.
  • Un administrator care poate configura, implementa și întreține routere, comutatoare, firewall-uri și alte dispozitive de rețea.
  • Un monitor diligent al rețelei, gata să rezolve evenimentele și alertele legate de rețea.
  • Răspundeți, depanați, rezolvați și escaladați incidentele și problemele legate de rețea.
  • Elaborează planuri de întreținere și execută upgrade-uri pentru serviciile și dispozitivele de rețea.
  • Profesionist care va îndeplini alte atribuții după cum este necesar pentru a ajuta echipa Otava să-și atingă obiectivele.
  • Gestionați cu ușurință clienții întreprinderi/finali în cadrul apelurilor și/sau unei platforme de ticketing.

Experienţă:

  • Rețea - experiență bună și cunoștințe TCP/IP și protocoale de date
  • Experiență cu DNS, DHCP, QoS, NAT, VoIP, rutare IP, comutare, VPN, Windows Server - cunoștințe generale despre sistemul de operare, bună înțelegere a Active Directory
  • Experiență cu Cisco IOS și Fort iOS
  • Experiență de lucru cu rețele mari de afaceri și întreprinderi.
  • Experiență practică cu platformele de cloud computing (IaaS sau PaaS).

Cunoștințele, aptitudinile și abilitățile necesare:

  • Înțelegerea excelentă a modelului OSI și a rețelelor de computere (TCP/IP, Ethernet, VLAN-uri), inclusiv cunoștințe despre topologiile de bază ale rețelei
  • Fluență în limba engleză în scris și în scris
  • Entuziasm pentru tehnologie și înclinație pentru depanare
  • O persoană orientată către client, cu abilități excelente de comunicare, care poate comunica conceptele și provocările de rețea în mod eficient atât persoanelor tehnice, cât și celor non-tehnici
  • Abilitatea de a lucra sub presiune într-un mediu de lucru cu ritm rapid
  • Capabil să lucreze atât în ​​grup, cât și individual

Educaţie:

· Licenta in Informatica, Tehnologia Informatiei, domeniu conex sau experienta echivalenta intr-un rol de administrator de retea sau suport IT.

Licențe/Certificări:

  • Certificarile legate de rețea sau educația reprezintă un plus
  • Una sau mai multe certificări relevante recunoscute în industrie: CCNA, CCNP, NSE4, VSP, ITIL etc.

Funcții esențiale:

· Suport direct pentru clienți

· Asistență întreținere

· Monitorizarea și alertarea mediului client

· Asistență pentru proiecte și migrație

Conditii de lucru:

· MF, 8:00 - 17:00 ROM.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la OTAVA® pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la OTAVA® pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are OTAVA® locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?