Oportunitatea noastră interesantă:
acum căutăm un expert în autoritatea tehnică care să fie responsabil pentru conducerea tehnologiei, expertiza și suportul care se extinde pe parcursul întregului ciclu de creare, susținere și evoluție pentru domeniul respectiv.
Veți:
dezvolta și menține soluții bazate pe un caz de utilizare automatizat. candidați.
Investigați posibila sursă de probleme pentru componentele de automatizare.
Îmbunătățiți și conduceți procesele de recuperare.
Oferiți expertiză de domeniu echipei de asistență în domeniu și operațiuni automatizate.
Oferiți expertiză de domeniu echipei de automatizare și analiză pentru a sprijini cazurile de utilizare a analizelor și automatizării
. Dezvoltați, mențineți și îmbunătățiți metodologiile automate de livrare a serviciilor.
Efectuați o analiză a tendințelor pentru a detecta în mod proactiv posibilele eșecuri. Acest lucru va asigura restaurarea și repararea ca urmare a propriei analize sau atunci când sunt solicitate de operațiuni automate sau de procese ale funcției de serviciu de asistență în domeniu.
Garantați că Ericsson oferă o soluție tehnică în conformitate cu cererea de modificare convenită (specificația) și în cooperare cu clientul, asigurându-vă că modificările sunt implementate corect fără a provoca niciun impact negativ asupra disponibilității serviciului
Pentru a avea succes în rolul dvs. trebuie să aibă:
diplomă în inginerie, de preferință în electronică, informatică, telecomunicații sau echivalent
. Bună înțelegere a arhitecturii de rețea în tehnologiile 2G, 3G, 4G și 5G
Cunoștințe în telecomunicații mobile cu principii de comutare în telefonie, rețele de transport, rețele de acces, concept de trafic, rețele de telecomunicații și semnalizare, fluxuri de voce și date,
formule KPI pentru servicii cu valoare adăugată, degradare KPI și depanare KPI
Capacități analitice și de sinteză
Cunoștințe solide despre operarea și depanarea multivendor Buna înțelegere a echipamentelor de telecomunicații a
tehnologiilor de învățare automată, inteligență artificială și cloud.
Bună înțelegere și cunoștințe de lucru despre scripting.
Cunoștințe detaliate despre servicii și segmentarea clienților
. Performanța rețelei de bază și de acces / parametrii de configurare și interpretarea și utilizarea acestora.
Experiența în automatizare este o necesitate strategică, asumarea proprietății pentru a furniza servicii pe care clienții noștri le prețuiesc și va promova
Ericsson oferă oportunități egale de angajare (EEO) tuturor angajaților și solicitanților de angajare, indiferent de rasă, culoare, religie, sex, orientare sexuală, stare civilă, sarcină, statut parental, origine națională, origine etnică, vârstă, dizabilitate, opinie politică, statut social, statut de veteran, apartenență la sindicat sau genetică.
Ericsson respectă legile aplicabile de țară, stat și toate legile locale care guvernează nediscriminarea în muncă în fiecare locație din lume în care compania are facilități. În plus, Ericsson sprijină Principiile directoare ale ONU pentru afaceri și drepturile omului și Pactul global al Națiunilor Unite.
Această politică se aplică tuturor termenilor și condițiilor de angajare, inclusiv recrutarea, angajarea, plasarea, promovarea, rezilierea, concedierea, rechemarea, transferul, concediile, compensarea, formarea și dezvoltarea.
Ericsson interzice în mod expres orice formă de hărțuire la locul de muncă bazată pe rasă, culoare, religie, sex, orientare sexuală, stare civilă, sarcină, statut parental, origine națională, origine etnică, vârstă, dizabilitate, opinie politică, statut social, statut de veteran, apartenență la sindicat sau informații genetice.
Manager de angajare: Alexandru Chircan
Recrutor principal: Inderpreet Singh
Țara și orașul principal: România (RO) || [[filter6]] [[custCity]] || || [[mfield2]]
Detalii job: [[customString4]] Etapa job [[customString1]]