Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ne-am bucura să te alaturi echipei Băncii Transilvania și, pentru a te potrivi cu acest post, ne-ar plăcea să:
- Ai studii superioare cu profil tehnic în domeniile telecomunicații sau calculatoare
- Ai experință cel putin doi ani în administrarea și/sau implementarea solutilor de tip VoIP
- Deții cunostinte tehnice avansate referitoare la tehnologiile și protocoalele folosite pentru solutiile VoIP (H323, SIP, SCCP, Media Gateway, Call Manager, QoS)
- Deții cunostinte tehnice și experiență în adminstrarea rețelelor de calculatoare (switching, wireless, routing, firewall, IPS), autentificare/autorizare (tacacs, radius, ), monitorizare echipamente (SNMP, syslog, NetFlow);
- Deții certificare Cisco CCNA validă sau o altă certificare echivalentă; certificarea Cisco CCNP Collaboration reprezintă un avantaj;
- Foarte bună înțelegere a protocoalelor TCP/IP;
- Ai cunostințe de bază în administrarea sistemelor de operare Windows și Linux și foarte bună înțelegere a modului de interacțiune a acestora cu sistemele de comunicații;
- Ești atent/ă la detalii și poți depana, în relație cu funcționarea rețelelor de comunicații, probleme de functionare a sistemelor informatice;
- Ai dezvoltate abilitatile de comunicare și colaborare.
Fiind parte din echipa noastră, vei avea ocazia să:
- Participi la proiecte de implementare soluții VoIP
- Asiguri asistență tehnică pentru solutia VoIP a Băncii Transilvania
- Asiguri asistență tehnică pentru echipamentele de comunicații LAN/WLAN/WAN din agențiile, sucursalele și centrele de date ale Băncii Transilvania;
- Utilizezi și dezvolți sisteme de monitorizare;
- Participi la elaborarea documentațiilor tehnice, diagramelor și procedurilor de lucru la sistemele pe care le administrezi;
- Asiguri buna funcționare a rețelelor de comunicații de date din infrastructura IT și planifici intervenții proactive asupra echipamentelor de rețea;
- Colaborezi cu dezvoltatorii de aplicații și cu partenerii externi în vederea asigurării funcționării aplicaților interne conform SLA-ului agreat;
- Cooperezi cu personalul IT din bancă precum și cu furnizorii de servicii externi.