Despre Idemia
Identitatea a devenit vitală în lumea în care trăim astăzi. Ambiția IDEMIA este de a contribui cu ceva pozitiv lumii, oferind o identitate oricărui individ de pe planetă și de a o asigura.
Oferim un mediu sigur și de încredere atât pentru cetățeni, cât și pentru consumatori, pentru a-și desfășura activitățile critice zilnice (cum ar fi plata, conectarea, călătoria, votul sau accesul în spații publice sau private), atât în lumea reală, cât și în cea digitală.
Cifre cheie
- Cu 15.000 de angajați în întreaga lume, inclusiv 3000 de ingineri ( +200 în România), IDEMIA deservește clienți din 180 de țări.
- 1.800 de instituții, inclusiv majoritatea celor mai mari bănci din lume, au încredere în noi și până la 2 milioane de carduri sunt digitalizate lunar în portofelele digitale majore (Apple Pay, Google Pay, Samsung Pay).
- 500 de operatori de telefonie mobilă, inclusiv operatori de telefonie mobilă de top din întreaga lume, au încredere în noi, iar noi și am obținut 90 de câștiguri majore în platformele de gestionare a abonamentelor eSIM.
- Am implementat cu mândrie aproape 5 milioane de dispozitive biometrice în întreaga lume
- Am automatizat peste 30 de milioane de treceri anuale de pasageri și suntem numărul 1 în sistemele biometrice ale poliției
Prezentare generală a postului
Centrele de date joacă un rol cheie în afacerile Idemia și în prezent căutăm un nou coleg care să se alăture departamentului IT și să ne sprijine în proiectarea, standardizarea, implementarea, automatizarea și operarea infrastructurii noastre de rețea a centrelor de date.
Responsabilitati
- Configurarea comutatoarelor, routerelor, routerelor BGP, firewall-urilor, WAF-urilor etc...
- Testați, instalați și actualizați upgrade-urile de firmware ale tuturor dispozitivelor de rețea
- Definiți cerințele pentru alte extensii de rețea și securitate
- Definiți, implementați bune practici în configurarea și proiectarea rețelei
- Livrabil de control terță parte în rețea și zona de securitate
- Asistați și supravegheați toate activitățile efectuate de vizitatorii centrului de date.
- Asistați personalul de asistență după cum este necesar pentru a respecta termenele limită și prioritățile de asistență ale clienților Idemia.
- Asistați și sprijiniți echipa NOC în rezolvarea problemelor de rețea
- Împărtășiți abilități și experiență cu alte grupuri din cadrul organizației, cu scopul de a stabili coerența și îmbunătățirea calității în cadrul companiei.
- Identifică proactiv și prompt și ajută la rezolvarea oricăror probleme și/sau riscuri cheie relevante.
- Înțelegeți, urmați și îmbunătățiți toate metodologiile, procesele, politicile și valorile comunicate oficial. Concentrându-vă întotdeauna pe furnizarea de rezultate consistente, fiabile, repetabile, scalabile și de calitate.
- Oferiți sprijin și încurajare celorlalți membri ai echipei și participați la perfecționarea și formarea colegilor și a noului personal.
- Analizați eșecul și asigurați recuperarea operațională în cadrul SLA convenit prin proceduri standard sau soluții ad-hoc.
- Gestionați documentația de configurare în Confluence/repozitiv și mențineți-o la zi
Necesar
- Experienta in implementarea si operarea solutiilor in Data Center Environment
- Experiență vastă ca specialist în rețea cu diverse tehnologii - cel puțin unele dintre cele de mai jos:
- Rutare și comutare: HP, Cisco IOS, Cisco Nexus, Aruba, Brocade
- Firewall-uri: Cisco ASA, Cisco Firepower, Fortinet, Checkpoint, Forcepoint, Juniper
- Load Balancer: BigIP F5
- WAF: Fortinet, BeeWare
- Platforme cloud: Amazon AWS, Microsoft AZURE
- Soluții de rețea definite de software
- Experienta in livrarea proiectelor in toate fazele: proiectare, achizitie, implementare
- Experiență în operațiuni: cadru ITIL (și instrumente ITSM), conducerea incidentelor majore, coordonarea schimbărilor, coordonarea părților interesate și managementul problemelor.
- Experiență în optimizarea, transformarea și îmbunătățirea continuă a infrastructurii
- Experiență cu echipe globale și mediu multicultural
- Experiență cu: TCP/IP, BGP, MPLS, VPN, RADIUS, SNMP
- Bune abilități de comunicare
- Fluent în limba engleză (verbal și scris)