Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
- Gestioneaza toate aspectele sistemului de comunicatii ale companiei incluzand intregul sistem de echipamente active hardware de tip ruter, switch-uri, centrala telefonica CISCO PBX, retele wireless, sistemul de VLANs, sistemul de clase IP, comunicatiile pe fibra optica
- Gestioneaza toate aspectele de continuitate a serviciilor si de solutionare din cadrul sistemului de comunicatii alaturi de partenerii autorizati si colegii din cadrul IT Operations
- Gestioneaza intregul sistem de tip firewall
- Gestioneaza intregul sistem de telefonie mobila, voce, date, sistemele VoIP, call manager
- Asigura suport constant departamentului Customer Service
- Gestioneaza contractele cu operatorii de comunicatie mobila inclusiv sistemul de facturare si monitorizeaza, revizuieste si optimizeaza permanent costurile cu sistemul de comunicatii si telefonie.
- Expertiza cu tehnologiile LAN/WAN, POE, VLANs QoS, rutare dinamica
- Cunostinte solide in sistemele de comunicatii si telefonie bazate pe CISCO
- Cunostinte solide de Network Engineering and Administration in operatiuni precum: configurare /instalare/suport/troubleshoot Cisco ASA, Layer 3 Cisco Switches, wireless access points; DHCP
- Cunostinte de administrare si configurare a tehnologiilor de virtualizare
- Cunostinte Cisco IDS/IPS
- Cunostinte ale framework-ului ITIL
- Cunostinte sisteme de securitate IT
- Cunostințe de configurare IPSEC, MPLS, BGP, EIGRP
- Certificare CCNA. Oricare certificare Cisco suplimentara este un plus (CCNP; CCIE).
Descrierea jobului:
- Gestioneaza toate aspectele sistemului de comunicatii ale companiei incluzand intregul sistem de echipamente active hardware de tip ruter, switch-uri, centrala telefonica CISCO PBX, retele wireless, sistemul de VLANs, sistemul de clase IP, comunicatiile pe fibra optica
- Gestioneaza toate aspectele de continuitate a serviciilor si de solutionare din cadrul sistemului de comunicatii alaturi de partenerii autorizati si colegii din cadrul IT Operations
- Gestioneaza intregul sistem de tip firewall
- Gestioneaza intregul sistem de telefonie mobila, voce, date, sistemele VoIP, call manager
- Asigura suport constant departamentului Customer Service
- Gestioneaza contractele cu operatorii de comunicatie mobila inclusiv sistemul de facturare si monitorizeaza, revizuieste si optimizeaza permanent costurile cu sistemul de comunicatii si telefonie.