Căutăm o persoană orientată spre acțiune, catre client, cu dorința de a obține rezultate prin rezolvarea problemelor, stabilirea priorităților si luarea deciziilor cu rapiditate.
Cerintele postului:
- notiuni despre configurarea parametrilor TCP/IP sub sistemele de operare Windows si Linux;
- cunostinte medii despre teoria retelelor de calculatoare;
- cursuri CISCO (prezinta avantaj);
- disponibilitate pentru program in ture;
- spirit de echipa;
- cunostinte bune de limba engleza.
Roluri si responsabilitati:
- monitorizarea alarmelor primite de la echipamentele din retelele 3G/4G, Backbone IP si CBU;
- monitorizarea locatiilor clientilor strategici precum si intocmiri de rapoarte lunare de SLA;
- aplicarea procedurilor de escaladare, conform regulilor interne;
- identificarea incidentelor din retelele monitorizate si notifica persoanele responsabile de nodul de retea unde a fost determinata avaria;
- inregistrarea si solutionarea tichetelor in bazele de date interne;
- cooperarea cu departamentele Support, NOC-IP, NOC-CBU, Backbone, NOC-3G, Filed-3G si Infrastructura pentru rezolvarea avariilor din retea;
- notificarea transportatorilor parteneri nationali si internationali in cazul aparitiei avariilor pe liniile inchiriate;
- generarea rapoartelor pentru downtime-urile echipamentelor monitorizate.
Candidatul confirma, prin transmiterea candidaturii sale pentru pozitia descrisa mai sus, ca a citit Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidatilor in procesul de recrutare", disponibila pe www.digiromania.ro/Protectia datelor cu caracter personal.