Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- Studii superioare in domeniul Tehnic (se accepta inclusiv studii in curs);
- Experienta de lucru similara minim 1 an;
- Cursurile CCNA constituie un avantaj;
- Adept al muncii in echipa, abilitati de gandire analitica, persoana organizata, metodica;
- Abilitati de comunicare, capacitate de relationare interumana;
- Capacitate de culegere, clasificare si interpretare a informatiilor, pregatire de materiale si rapoarte;
- Fluenta in vorbirea si scrierea in limba Engleza (constituie avantaj);
- Posibilitatea de a lucra in ture de zi si de noapte.
Descrierea jobului
Sarcini si responsabilitati:
- Asigura suportul Level 1 pentru sistemele operationale din cadrul companiei;
- Monitorizarea sistemelor, identificarea alarmelor;
- Preia si trateaza problemele din sistemul de ticketing, telefonic sau prin mail, privitor la evenimentele aparute in reteaua de comunicatii integrate, conform cu SLA-urile interne stabilite;
- Escaleaza si pastreaza o legatura permanenta cu NOC L2;
- Comunicarea cu furnizorii si clientii in vederea rezolvarii cat mai eficiente a problemelor aparute;
- Escaleaza si pastreaza un contact permanent cu furnizorii de capacitati de transport ai companiei in cazul aparitiei unor evenimente;
- Respecta si aplica permanent procedurile interne privitoare la modificari de configuratie a retelei de comunicatii nationale;
- Completarea periodica a rapoartelor interne.
Beneficii:
- Mediu de lucru profesional, echipa tanara, dinamica;
- Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei;
- Pachet salarial atractiv;
- Flexibilitate in organizarea programului de lucru.
Compania angajatoare activeaza in domeniul furnizarii de servicii de telecomunicatii