Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

  • Studii superioare in domeniul Tehnic (se accepta inclusiv studii in curs);
  • Experienta de lucru similara minim 1 an;
  • Cursurile CCNA constituie un avantaj;
  • Adept al muncii in echipa, abilitati de gandire analitica, persoana organizata, metodica;
  • Abilitati de comunicare, capacitate de relationare interumana;
  • Capacitate de culegere, clasificare si interpretare a informatiilor, pregatire de materiale si rapoarte;
  • Fluenta in vorbirea si scrierea in limba Engleza (constituie avantaj);
  • Posibilitatea de a lucra in ture de zi si de noapte.

Descrierea jobului

  • Sarcini si responsabilitati:
  • Asigura suportul Level 1 pentru sistemele operationale din cadrul companiei;
  • Monitorizarea sistemelor, identificarea alarmelor;
  • Preia si trateaza problemele din sistemul de ticketing, telefonic sau prin mail, privitor la evenimentele aparute in reteaua de comunicatii integrate, conform cu SLA-urile interne stabilite;
  • Escaleaza si pastreaza o legatura permanenta cu NOC L2;
  • Comunicarea cu furnizorii si clientii in vederea rezolvarii cat mai eficiente a problemelor aparute;
  • Escaleaza si pastreaza un contact permanent cu furnizorii de capacitati de transport ai companiei in cazul aparitiei unor evenimente;
  • Respecta si aplica permanent procedurile interne privitoare la modificari de configuratie a retelei de comunicatii nationale;
  • Completarea periodica a rapoartelor interne.

Beneficii:

  • Mediu de lucru profesional, echipa tanara, dinamica;
  • Posibilitati de dezvoltare in cadrul companiei;
  • Pachet salarial atractiv;
  • Flexibilitate in organizarea programului de lucru.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la INVITE SYSTEMS SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la INVITE SYSTEMS SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are INVITE SYSTEMS SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?