Misiunea noastră este să ajutăm oamenii să integreze tehnologia în viața de zi cu zi și să permitem inovația prin tehnologie. Căutăm un tehnician suport NOC care să se alăture echipei NOC din Cegeka România, echipă care se ocupă de infrastructuri de complexitate medie, în principal medii de întreprindere. Echipa are peste 20 de membri in Bucuresti si Iasi si colaboreaza cu colegii din Belgia pentru a se asigura ca calitatea serviciilor oferite este la cel mai inalt nivel. În ceea ce privește orele de lucru, echipa funcționează 24 pe 7. Există 3 ture principale pe care tu și colegii tăi le veți acoperi: 07:00 – 15:30, 15:00 – 23:30 și 23:00 – 07:30.
- Monitorizează infrastructurile IT ale clienților (servere, dispozitive de rețea, aplicații) prin instrumente de monitorizare convenite și participă la procesul de rezolvare prin efectuarea pașilor de depanare descriși în articolele din Baza de cunoștințe;
- Analizați cererile de asistență trimise de clienții noștri prin telefon, e-mail sau instrumente de ticketing și documentați pașii parcurși pentru a le rezolva;
- Urmărirea biletelor și escaladarea în conformitate cu prioritate, impact și SLA;
- Oferiți feedback regulat clienților afectați cu privire la starea cererii de asistență în conformitate cu prioritate;
- Efectuează verificări zilnice, săptămânale, lunare asupra Infrastructurilor IT ale clienților, urmând instrucțiunile de lucru convenite;
Ce ai nevoie pentru a reuși:
- Bună cunoaștere a tehnologiilor TIC comune în general (Servere, PC, VMWare, soluții de backup, Rețea, Imprimante etc…);
- Cunoștințe de limba engleză – Avansat;
- Bună cunoaștere a celor mai bune practici ITIL.
- Orientat catre client - se cere profesionalism in orice comunicare cu clientii (apeluri telefonice, email-uri);
- Dorinta de dezvoltare prin implicare si proactivitate
Ce oferim:
- 22 de vacanță anuală și 6 zile bonus (care nu sunt reportate în anul următor)
- Al 13-lea bonus salarial la sfârșitul anului
- Buget lunar de 475 RON brut și alegeți să investiți în: tichete de masă, pensii private și pachete de asigurări, pachete de vacanță, cadouri, activități culturale și de divertisment, alături de oferte exclusive de la + 2000 de furnizori.
- Pachet de asigurări private de sănătate pentru servicii care acoperă prevenirea, diagnosticarea și tratamentul.
- Puteți accesa un contract de leasing operațional de mașini prin susținerea unei rate lunare fixe care acoperă toate costurile de funcționare ale unei mașini și alte servicii suplimentare (asigurare, întreținere, reparații și costuri administrative).
- Parteneriat sportiv cu 7 Card și Oxygen la Iași.
- Facem tot ce ne stă în putință pentru a ne ajuta angajații să crească și să-și folosească punctele forte printr-un plan de dezvoltare personală facilitat (buget de formare, certificări în conformitate cu furnizori cunoscuți).
- Bunăstarea în centru - știm că în viața noastră există mai mult decât locurile de muncă, prin urmare ne asigurăm că abordăm aspectele de bunăstare ale vieții noastre de zi cu zi prin sesiuni specializate, seminarii web și programe interne, conform aportului angajatului nostru.
- O strânsă cooperare este o valoare pe care o trăim, prin #MomentsThatMatter: petreceri lunare, team building, experiențe online gamificate.