La Colt, oferim conectivitate de rețea și voce de clasă mondială în cele mai mari centre de afaceri din Europa, Asia și America de Nord. Suntem specialiști în domeniul nostru de aproape trei decenii - și am câștigat premii pentru că suntem inovatori și pionier în tehnologie. Mergem mai sus și mai mult pentru a oferi conexiuni extraordinare pentru a ne ajuta clienții să reușească.
Responsabilități cheie :
- Ajutați COLT să asigure și să crească veniturile, asigurându-vă că politicile COLT sunt respectate.
- Contribuiți la satisfacția clienților oferind o comunicare sinceră și clară cu clientul și dând dovadă de proactivitate.
- Înregistrarea și documentarea în instrumente, asigurând acuratețea informațiilor.
- Programarea și coordonarea portării numerelor cu clienții și alți operatori pentru produsele Colt's Voice de bună calitate și în conformitate cu SLA-urile convenite
- Verificați cerința de portare ridicată de clienții Colt pentru diverse produse de voce, cum ar fi linia vocală, trunchiul SIP, găzduirea numerelor etc.
- Inițiază cererea de portare cu operatori/APT local și urmăriți periodic pentru a vedea progresul și a finaliza data portarii.
- Notificați clienții COLT cu privire la programarea cererii lor de portare a numărului.
- Gestionarea respingerii portarii în coordonare cu clienții și alți transportatori.
- Coordonați intern cu diverse echipe interne, cum ar fi vânzări, comenzi, managementul configurației, managementul proiectelor etc. ori de câte ori există o cerință.
- Actualizați bazele de date principale ale colt.
- Reacționați la escaladare conform priorității afacerii
- Participați la apelurile regulate cu clienții, după caz.
- Flexibil de a lucra de sărbătorile legale în funcție de nevoile afacerii
Cerințe specifice rolului:
- Abilități organizatorice puternice (capacitate de a-și organiza propriul volum de muncă cu liniile directoare de prioritizare date) și un învățat rapid.
- Bune abilități de comunicare, engleză și franceză (ambele verbale și scrise)
- Cunoștințe bune pentru MS Office sau produse similare („Cunoștințe de calculator”)
- Dorința de a învăța și de a dezvolta abilități de a învăța cererile de portare în mai multe țări.
- Experienta in servicii clienti in companie multinationala
- Abilitatea de a face față solicitărilor scrise ale clienților – Atitudine puternică de satisfacție a clienților
- Flexibilitate pentru a absorbi cu usurinta schimbarile in procese si structura companiei
- Abilitatea de a lucra pe mai multe cazuri simultan
- Flexibilitatea de a lucra eficient în cadrul unei echipe, între echipe sau individual
- Experiența în lucrul cu sistemele de procesare a comenzilor și instrumentele pentru bilete reprezintă un avantaj.
- Asigurarea îndeplinirii sarcinilor necesare conform așteptărilor clienților și în cadrul SLA convenit.
- Asigurarea faptului că toate sarcinile relevante sunt îndeplinite cu standarde de calitate înalte și
- „Prima dată corect”
- KPI-urile de livrare trebuie menținute conform normelor
- Candidatul ideal trebuie să aibă experiență în industrie de cel puțin 2 ani.