BAT evoluează în ritm - cu adevărat ca nicio altă organizație.
Pentru a atinge ambiția, ne-am propus, căutăm colegi care să fie pregătiți să ne trăiască etosul în fiecare zi. Vino să faci parte din această călătorie!
BAT CAUTĂ UN SPECIALIST O2C ECOMMERCE NOI CATEGORII (CONTRACT PE TERMENARE FIXĂ)
ROL PROFIL
TITLUL POSTULUI O2C Comerț electronic Specialist Categorii noi
TITLUL POSTULUI EXTERN O2C Comerț electronic Noua categorie Specialist
FUNCȚIE SUBFUNȚIA Soluții de afaceri digitale
SUBFUNȚIA Comandă la Cash
ORAȘ, ȚARA România
Summary
Care sunt obiectivele și așteptările cheie de la acest rol?
Specialistul în noi categorii de comerț electronic O2C va fi responsabil de implementarea și asigurarea funcționalității corespunzătoare a interfețelor de automatizare utilizate pentru înregistrarea vânzărilor în SAP de pe platformele externe de comerț electronic și compensarea automată a plăților primite pentru comenzile de vânzări corespondente, folosind tehnologii existente sau prin dezvoltarea unor noi adaptate scopului. solutii. El/ea va lucra îndeaproape cu echipele din GBS O2C și cu reprezentanții pieței finale, pentru a se asigura că cea mai bună soluție pentru fiecare piață este implementată în timp util și eficient și că se oferă suport adecvat după implementare, inclusiv, dar fără a se limita la, documentația procesului, problema rezoluție, îmbunătățirea proceselor, implicarea pe piața finală, formarea/transferul de cunoștințe și un cadru de control solid.
Care este impactul direct al acestui rol asupra echipei sau organizației?
Rapoarte de
comandat către Cash Asistent Manager NGP
Număr de rapoarte directe
N/A
Relații de bază
Interne – Alte funcții DBS La nivel global
Externe – Clienți
Domeniu geografică
Călătorie globală
Necesită
N/A
Responsabilități
- Asistență în proiectarea și implementarea soluțiilor pentru asigurarea integrării corecte a comenzilor de vânzare și compensarea plăților primite, între platformele externe de comerț electronic, platformele procesatorilor de plăți și SAP
- Contributor activ la furnizarea de soluții și inițiative de automatizare a proceselor, așa cum sa convenit cu managerul de linie și în calendarul și bugetul alocat
- Sprijinirea activităților în sfera de aplicare a oricărei implementări de proiect legate de înregistrarea comenzilor de vânzări de categorii noi în SAP și compensarea facturilor corespunzătoare, în conformitate cu planul convenit
- Efectuați o analiză a lipsurilor de proces și furnizați soluții potențiale/acțiuni de atenuare
- Implicat activ în definirea și executarea scenariilor de testare pentru inițiativele la care lucrează
- Acționează ca punct de contact de rezervă pentru GBS O2C ENA în toate aspectele legate de înregistrarea comenzilor de vânzări și procesarea plăților pentru noile categorii de comerț electronic
- Demonstrează o înțelegere profundă a funcțiilor de afaceri, cu abilitatea de a discerne riscurile relevante ale proceselor de afaceri din Noile Categorii, având în același timp o înțelegere aprofundată a relației dintre procesele de afaceri și datele SAP
- Sprijină cadrul de management al cunoștințelor în ceea ce privește actualizarea materialelor de instruire și integrarea noilor membri; asistență la formarea de noi tamplari pentru a îmbunătăți acuratețea și eficiența
Esențială
EXPERIENȚĂ, ABILITĂȚI, CUNOAȘTERE
Experiență necesară
- Cunoștințe bune de Ms Office, suita O365 și nivel fluent de engleză (citit, vorbit și scris).
- Abilitati de rezolvare a problemelor, abilitati de comunicare, gandire critica, atitudine orientata catre client si atentie la detalii
- Cel puțin 3 ani experiență într-o organizație de servicii partajate/BPO/Finanțe cu minim 1,5 ani experiență în zona Order to Cash/Operations & Logistics
- Licență în finanțe/economie cu cunoștințe solide despre procesele de la capăt la capăt al comenzii în numerar
- Cunoștințe funcționale specifice solide în domeniul managementului comenzilor, inclusiv platforme terțe și dependențe logistice
- Abilitatea de a respecta termenele limită și de a lucra bine sub presiune, Deschis la schimbare și de a lucra într-un mediu cu ambiguitate ridicată
- Sprijinirea activităților în scopul migrației care urmează să fie mutate în serviciu partajat, în conformitate cu cadrul și planul de migrare
Sunt necesare abilități tehnice / funcționale / de conducere
- Buna cunoastere a solutiilor de automatizare (RPA, VBA) reprezinta un plus;
- Bună înțelegere și cunoștințe despre practicile de testare pentru implementările ERP (HPQC sau instrumente similare reprezintă un plus)
Educație / Calificări / Certificari necesare
- Licență în Finanțe/IT/Economie
- Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat
Vă rugăm să rețineți că acesta este un rol pe durată determinată până la 30.11.2023.
SUNTEM BAT
La BAT ne angajăm în scopul nostru de a crea un mâine mai bun. Acesta este ceea ce ne determină oamenii și pasiunea pentru inovație.
Vezi ce este posibil pentru tine la BAT.
- Cel mai bun angajator global cu 53.000 de oameni BAT pe peste 180 de piețe
- Mărcile vândute în peste 200 de piețe, realizate în 44 de fabrici din 42 de țări
- Tech Hub-uri nou înființate care construiesc capabilități de clasă mondială pentru inovare în 4 locații strategice
- Lider în diversitate în Financial Times și câștigător al celor mai bune practici de Ziua Internațională a Femeii
- Câștigător al Premiului Seal – una dintre cele mai sustenabile 50 de companii
APPARTENȚIA, REALIZAREA, ÎMPREUNĂ
Colaborarea, diversitatea și munca în echipă stau la baza tot ceea ce facem aici la BAT. Știm că colaborarea cu colegi din medii diferite este ceea ce ne face mai puternici și cei mai bine pregătiți pentru a ne îndeplini obiectivele de afaceri.
Vino să aduci diferența!