In concordanta cu planurile de marketing si politica de trade marketing, propune si implementeaza strategia de dezvoltare a canalului Off Trade cu scopul de a atinge obiectivele de afaceri si a obtine un maxim de vizibilitate si profitabilitate.
Defineste planul strategic de TMK pentru canalul Off Trade
Identifica oportunitati de dezvoltare a canalului Off Trade
Propune actiuni specifice ce contribuie la construirea unei imagini favorabile pentru brandurile companiei si la cresterea volumelor pe canalul Off Trade
Desfasoara toate demersurile necesare pentru realizarea actiunilor ce duc la construirea unei imaginii favorabile a brandurilor companiei in locatiile Off trade
Implementeaza actiuni specifice ce contribuie la cresterea volumelor in canalul Off Trade
Face propunerea de buget pentru dezvoltarea canalului Off Trade
Implementeaza si controleaza bugetul aprobat
Face analize de buget si ofera explicatii pentru eventualele depasiri
Aproba sau solicita aprobari pe bugetul gestionat (conform grilelor interne de responsabilitati)
Verifica si gestioneaza cheltuielile efectuate pe bugetul pe care il administreaza
Coordoneaza bugetul de investitii pentru cresterea vizibilitatii marcilor.
Stabileste criteriile de investie si monitorizeaza implementarea acestora
Defineste planul de activari TMK pentru canalul Off Trade si se asigura de executia si implementarea lui
Gestioneaza relatia cu agentiile de TMK (Ex. selectie agentii, pregatire brief-uri pentru diverse activari, acordare de feedback constant si evaluarea activitatii agentiilor)
Propune actiuni promotionale pentru canalul Off Trade
Dezvolta materiale specifice activitatilor promotionale pe canalul Off Trade
Stabileste si solicita aprobari pentru mecanismele promotionale pe canalul Off Trade
Coordoneaza comunicarea si implementarea actiunilor promotionale specifice
Verifica intelegerea actiunilor promotionale de catre oamenii din teren si punerea in practica a acestora
Urmareste periodic (saptamanal/lunar) implementarea actiunilor promotionale dedicate canalului Off Trade
Se asigura ca materialele necesare desfasurarii activitatilor promotionale sunt livrate in teren conform necesarului si prioritatilor stabilite
Urmareste vanzarile promo pe canalul Off Trade
Analizeaza profitabilitatea actiunilor promotionale si recomanda modalitati de imbunatatire acolo unde este cazul
Pregateste raportarile saptamanale, lunare, trimestriale, anuale de urmarire a activitatilor promotionale pe canalul Off Trade
Defineste tipurile de POSM pentru canalul Off Trade
Dezvolta POSM conform strategiei de Trade Marketing
Monitorizeza livrarea in teren a materialelor POSM pentru canalul Off Trade
Concepe si aproba layout-uri pentru toate materialele necesare desfasurari activitatii pe canalul Off Trade (ex. copertine)
Defineste standardul de mercantizare pentru fiecare subcanal de Off Trade conform tipului de locatie si ocazie de consum
Defineste transpunerea standardelor de mercantizare in chestionare pentru programul din palm-ul agentilor de vanzari si criteriile de monitorizare.
Comunica standardul de mercantizare catre oamenii din teren si colegii de departament
Verifica in teren respectarea standardului de mercantizare specific fiecarui subcanal in parte
Intreprinde toate actiunile necesare si in limita bugetului disponibil pentru implementarea standardului de mercantizare specific fiecarui subcanal in parte
Urmareste trendurile din piata, propune actiuni inovatoare care sa raspunda nevoilor cumparatorilor
Pregateste rapoarte periodice de umarire a investitiilor pe canalul Off Trade
Pregateste rapoarte punctuale cu privire la actiunile specifice (ex. Status investitii)
Pregateste prezentarile de buget, dar si cele necesare in diversele sedinte recurente sau ad-hoc
Completeaza rapoarte de feedback pe implementarea actiunilor specifice la nivel de judet/agent
Participa la organizarea unor evenimente punctuale in cadrul companiei (ex. Conventia anuala de vanzari, MIT)
Pregateste rapoarte de urmarire a bugetului
Participa la sedintele periodice de departament si/sau interdepartamentale
Tine la zi corespondenta pe email si comunicarea cu oamenii din teren
Raspunde de confidentialitatea si corectitudinea documentelor si informatiilor
Raspunde de aplicarea procedurilor de aprobare a contractelor si de semnarea acestora.
Cerinte:
- Studii superioare
- Experienta in domeniu minim 5 ani
- Bune abilitati de utilizare a computerului-pachetul MS Office
- Limba engleza nivel mediu
- Cunostinte financiare de baza
- Cunostinte comerciale
- Cunostinte logistice
- Orientare spre rezultat
- Orientare spre clienti
- Independenta si integritate
- Abilitati de coordonare
- Abilitati de luarea deciziilor
- Capacitate de planificare si organizare
- Permis de conducere categoria B