Data publicării 22 noiembrie 2022
Locație
Timisoara, RO, 300088
Actele companiei
Despre Atos
Atos este lider global în transformarea digitală, cu 110.000 de angajați în 73 de țări și venituri anuale de 12 miliarde EUR. Numărul unu european în cloud, securitate cibernetică și calcul de înaltă performanță, grupul oferă soluții end-to-end de cloud hibrid orchestrat, date mari, aplicații de afaceri și soluții pentru locul de muncă digital. Grupul este partenerul mondial pentru Tehnologia Informației pentru Jocurile Olimpice și Paralimpice și operează sub mărcile Atos, Atos|Syntel și Unify. Atos este o SE (Societas Europaea), listată pe indicele bursier CAC40 Paris.
Scopul Atos este de a ajuta la proiectarea viitorului spațiului informațional. Expertiza și serviciile sale sprijină dezvoltarea cunoștințelor, educației și cercetării într-o abordare multiculturală și contribuie la dezvoltarea excelenței științifice și tehnologice. În întreaga lume, Grupul le permite clienților și angajaților săi, precum și membrilor societăților în general să trăiască, să lucreze și să se dezvolte sustenabil, într-un spațiu informațional sigur și securizat.
#Loc de munca Full Time la distanta #Locatie Romania #Limba franceza
Descrierea postului
Căutăm profesioniști IT cu experiență în zona noastră de suport IT pentru locația noastră din Timișoara, România. Ar trebui să aveți experiență tehnică IT (minim 1 an de experiență), pentru a fi capabil să ofere suport IT de la distanță de nivel 2 pentru clienții noștri globali.
Principalele responsabilități după cum urmează
- Oferiți suport operațional și implementați Office 365 și tehnologiile aferente, inclusiv, dar fără a se limita la, Exchange Online, Exchange Server, Skype for Business (SfB) Online, Active Directory și Active Directory Federation Services (ADFS), Active Directory Synchronization, SharePoint, OneDrive for Business și Azure AD;
- Veți dezvolta scripturi PowerShell personalizate pentru automatizare, sarcini redundante, raportare, monitorizare etc.
- Faceți parte din echipa de lansare și migrare pentru Office 365;
- Punct de îngrijorare a clienților pentru incidente de nivel critic.
Cunoștințe și aptitudini tehnice
- Înțelegerea stivei de colaborare Microsoft, inclusiv Office 365 și SharePoint online.
- experiență cu PowerShell, PowerShell Workflow și depanarea PowerShell ISE
- Cunoașterea riscurilor de securitate IT
- Abilități și competențe sociale Gândire analitică; Colaborare; Abilități puternice de rezolvare a problemelor; Abilități de comunicare în mediul internațional; Atitudine concentrare pe client; Dorința de a îmbunătăți abilitățile tehnice;
- Este necesară cunoașterea profundă a limbii engleze și franceze (verbal și scris).
Ne pasă de fericirea personală a angajaților noștri prin
- Vă oferim instruire și certificări În desfășurare Formare aprofundată cu produse și tehnologii actuale și emergente.
- Avem beneficii flexibile pentru dvs. Program medical, Beneficii sportive, Bonuri de prânz, Telefon mobil, Laptop.
- Oferă de compensare pachete competitive de salariu și beneficii și bonus de relocare.
- Aveți zile suplimentare de vacanță bazându-vă pe experiența dvs.
Aici, la Atos, dorim ca toți angajații noștri să se simtă apreciați, apreciați și liberi să fie cine sunt la locul de muncă. Procesele ciclului de viață al angajaților noștri sunt concepute pentru a preveni discriminarea împotriva oamenilor noștri, indiferent de identitatea sau expresia de gen, orientarea sexuală, religie, etnie, vârstă, neurodiversitate, statutul de dizabilități, cetățenie sau orice alt aspect care îi face unici. Pe tot globul, am creat o varietate de programe pentru a integra cultura Atos a incluziunii și depunem eforturi pentru a ne asigura că toți angajații noștri au șanse egale de a contribui și de a simți că sunt exact acolo unde le este locul.