Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Principalele tale atributii se refera la:
- gestionarea activitatii specifice de secretariat, incepand de la e-mailuri, trecand prin corespondenta diversa (inclusiv prin curierat) cu furnizorii sau cu clientii nostri, cu celelalte departamente etc. si pana la elaborarea de comenzi sau de oferte in domeniile noastre de activitate;
- intocmirea si mentinerea unei evidente corecte, actualizate si complete a documentelor si arhivei firmei, referitoare la serviciile prestate pentru toti clientii nostri;
- tinerea evidentei in scopul inventarierii, a documentelor referitoare la aparatura si echipamentele firmei;
- tinerea evidentei parcului auto (programare actiuni, service, asigurari etc.) si a documentelor firmei;
- completarea si actualizarea bazei de date cu clientii firmei;
- activitati de copiere/redactare/tehoredactare/scanare de diferite documente;
- preluarea apelurilor telefonice si solutionarea cerintelor clientilor, efectuarea de programari, elaborarea de facturi sau de alte documente solicitate de clienti;
Ca sa ne devii coleg, ar fi bine:
- Sa fii o persoana serioasa, ordonata, calma, organizata, atenta, rapida, responsabila si sa ai rabdare cu actiuni repetitive si sarcini de rutina;
- Sa stii sa comunici cu oamenii, sa fii amabil si sa vrei sa gasesti rezolvari la probleme;
- Sa te pricepi la lucrul cu documente (oferte, comenzi, facturi, rapoarte, procese verbale etc.) – sa le elaborezi, sa le scanezi, sa le introduci in baze de date, sa le indosariezi, sa le arhivezi;
- Sa stii sa lucrezi la PC (sa compui si sa tehnoredactezi texte si tabele, sa stii sa cauti pe internet, sa stii sa te descurci si in programe de planificare/programare/facturare etc.)
- Ideal ar fi sa ai cunostinte in domeniul nostru de activitate – centrale termice sau in orice domeniu tehnic;
- Sa ai capacitatea sa executi mai multe sarcini deodata, care pot fi diferite intre ele sau pot sa aiba un termen limita strict;
- Sa fii dispus sa inveti lucruri noi, deoarece noi suntem in dezvoltare continua si avem nevoie de colegi care stiu sa se adapteze la un mediu dinamic;
- Sa ai carnet de conducere si disponibilitatea de a face deplasari in interiorul localitatii;
Cerinte minime:
- Studii medii sau superioare;
- Cunoasterea la nivel avansat a limbii romane;
- Carnet de conducere;
- Abilitati bune de comunicare;
- Abilitati si competente in operare PC (minim MS Office, nivel mediu-avansat in Word si Excel);
Ce iti confera un avantaj?
- Cunostinte in domeniul tehnic, in special in cel al centralelor termice;
- Cunostinte de baza in domeniul economic (referitoare la facturare, inventariere, plati etc.);
- Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;
- Experienta in domeniul administrarii activitatii de birou.
Ce iti oferim?
Daca vei deveni colegul nostru, iti garantam o stabilitate a postului, un mediu placut de lucru, colegialitate, implicare si onestitate. Pachetul salarial se discuta la interviu.