Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
LGT Proiect este o companie care oferă soluții informatice integrate fermelor atât pe sectorul vegetal, cât și pe zootehnie. Suntem o echipă tânără, ambițioasă, unic distribuitori pentru sisteme de management agricol, sisteme de agricultură de precizie.
Dacă ești în căutarea unui loc de muncă inovativ dinamic, plin de satisfacții profesionale, dacă dorești să fii respectat, apreciat, să înveți lucruri noi, la noi găsești mediul potrivit pentru a Te dezvolta!
Descrierea jobului:
- Menținerea permanentă a contactului cu clienții/furnizori
- Urmărirea respectării proceselor interne de către angajați
- Facturare/urmărirea plăților/strângerea documentelor contabile
- Consilierea de la distanță a clienților
- Urmărirea administrativă derulării și finalizării contractelor (plată, livrare, recepție, punerea în funcțiune)
- Definire și gestionare proiecte interne
- Asistență back-Office pentru echipele de vânzare, implementare
Competențe necesare/Cerințe:
- Capacitatea de a lucra independent, organizat, punctual
- Abilități bune de comunicare
- Capacitate de a lucra în echipă
- Cunoștințe de PC - MS Office (word, excel, power point)
- Cunoștințe avansate de limbă română
- Orientare către client și rezolvarea în timp rezonabil a problemelor apărute
- Constituie avantaj
- Experiență în agricultură
- Experiență anterioara de consultanță/comunicare cu Clienți
- Limba maghiară/engleză
Ce îți oferim / Beneficii:
- Training-uri și suport individual pentru îndeplinirea sarcinilor
- Posibilități de dezvoltare profesională (domenii: îmbunătățire procese de lucru, specificații sisteme IT, implementare sisteme IT, raportări business etc.)
- Deplasări în alte țări pentru schimb de experiențe
- Salariu motivant + bonusuri de performanță