Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Studii superioare
Minim 2 ani experiență în domeniu
Engleză la nivel fluent (alte limbi cunoscute pot constitui un avantaj)
Cunoștințe avansate în MS Office
Abilități excelente de management a timpului și abilitatea de a prioritiza sarcinile de lucru
Abilități excelente de scriere și comunicare
Abilități de negociere și atenție la detalii
Descrierea jobului
Organizarea și coordonarea procedurilor de administrare în cadrul departamentului
Primirea vizitatorilor
Oferirea suportului administrativ atât cadrelor de conducere cât și salariaților
Aprovizionarea biroului, asigurând bună desfășurare a departamentului și îmbunătățirea procedurilor companiei și a operațiunilor cotidiene
Organizarea delegațiilor și a operațiunilor aferente
Menținerea colaborării cu agențiile de turism și furnizorii
Negocierea contractelor cu agențiile de turism asigurând respectarea tuturor aspectelor procedurii de călătorie
Implementarea procedurii de călătorie eficient și monitorizarea activităților și programelor de călătorie în cadrul companiei
Oferim
Inducție și instruire specifică
Asigurare de sănătate privată
Transport gratuit domiciliu-locul de muncă dus-întors
Alte beneficii: abonamente săli fitness, fotbal, tenis de câmp, alte activități sportive