Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
- Intocmirea diferitelor rapoarte operationale;
- Inregistrarea tuturor documentelor primite sau trimise de companie catre colaboratori/autoritati;
- Intocmirea diferitelor documente justificative de decontare a cheltuielilor;
- Intocmeste comenzile de rechizite lunare si le supune spre aprobare superiorului ierarhic;
- Diferite activitati de secretariat: transmitere faxuri, asigurarea receptiei biroului conducerii centrului commercial etc.;
- Planifica intalniri si sedinte la solicitarea colegilor si superiorului ierarhic;
- Asigura transmiterea documentelor din toate compartimentele catre sediul central;
- Asigura protocolul pentru toate sedintele de management.
Cerinte:
- Studii: minim studii medii
- Lb. engleza – nivel mediu
- Cunostinte PC (Word, Excel)
- Persoana organizata, proactiva
- Bune abilitati de comunicare
Se asigura:
- Pachet salarial atractiv, raportat la nivelul de experienta si performanta
- Abonament servicii medicale
- Tichete de masa
- Posibilitate de dezvoltare profesionala