OFFICE ASSISTANT

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

  • Intocmirea diferitelor rapoarte operationale;
  • Inregistrarea tuturor documentelor primite sau trimise de companie catre colaboratori/autoritati;
  • Intocmirea diferitelor documente justificative de decontare a cheltuielilor;
  • Intocmeste comenzile de rechizite lunare si le supune spre aprobare superiorului ierarhic;
  • Diferite activitati de secretariat: transmitere faxuri, asigurarea receptiei biroului conducerii centrului commercial etc.;
  • Planifica intalniri si sedinte la solicitarea colegilor si superiorului ierarhic;
  • Asigura transmiterea documentelor din toate compartimentele catre sediul central;
  • Asigura protocolul pentru toate sedintele de management.

Cerinte:

  • Studii: minim studii medii
  • Lb. engleza – nivel mediu
  • Cunostinte PC (Word, Excel)
  • Persoana organizata, proactiva
  • Bune abilitati de comunicare

Se asigura:

  • Pachet salarial atractiv, raportat la nivelul de experienta si performanta
  • Abonament servicii medicale
  • Tichete de masa
  • Posibilitate de dezvoltare profesionala

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Anchor Grup SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Anchor Grup SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Anchor Grup SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?