Office assistant

Salar brut
650 - 1000 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Căutăm sa ne marim echipa cu un Office Assistent Superhero !!!

O persoană dinamică, sociabilă, creativă, proactivă, capabilă să preia controlul situațiilor dificile în relațiile cu clienții, spirit analitic.

Iti place sa interactionezi direct și telefonic cu furnizorii si clientii din intreaga lume? 

Ai o atitudine pozitiva fata de mediul in care activeazi, cat si in relatiile cu restul colegilor;?

Creșterea ta înseamnă dezvoltarea noastră, iar dezvoltarea noastră cu siguranță va însemna și evoluția ta!

Cum va arata viitorul nostru coleg(a):


- studii superioare absolvite;
- cunoaşterea limbii engleze – nivel mediu sau avansat
- absolvirea Facultății de Economie, Administratie, Afaceri Internationale, Litere, Limbi Străine sau Jurnalism reprezintă un avantaj;
- abilități de comunicare directa- face2face cat si la telefon (zâmbește, persoană pozitivă cu atitudine constructivă);
- abilități de operare calculator si date;
- abilități avansate în corectarea și stilizarea textelor;
- cunoştinţe avansate PC: pachetul MS Office, utilizare e-mail, navigare internet;
- experienţă în întocmirea actelor de contabilitate primară reprezintă un avantaj.

Competente si experienta:

Experienta anterioara intr-o pozitie similara;

Foarte bune abilitati de comunicare si organizare;

Cunostinte avansate de Microsoft Office: Excel, PowerPoint & Word;

Abilitatea de a lucra independent, dar si in echipa;

Atentie la detalii si multitasking;


RESPONSABILITĂȚI:


Preluarea apelurilor telefonice si transferul acestora;

Preluarea si distribuirea mesajelor corect;

Intampinarea vizitatorilor, clienților si directionarea acestora catre persoanele abilitate din cadrul companiei;

Coordonarea serviciilor de curierat;

Primirea, sortarea și distribuirea corespondenței primite;

Monitorizarea e-mailurilor primite și transmiterea răspunsurilor, după caz;

Scanarea,copierea si transmiterea documentelor;

Actualizarea și menținerea bazelor de date, cum ar fi listele de adrese, listele de contacte și informații de la clienti/furnizori;

Actualizarea și menținerea listelor cu datele de contact interne ale personalului;

Coordonarea si intretinerea înregistrărilor administrative.

Redactarea de documente, rapoarte și corespondență diversa;

Organizarea călătoriilor de afaceri ale angajatilor si colaboratorilor (bilete de avion, hoteluri, taxi);

Coordonarea și organizarea întâlnirilor și reuniunilor interne;

Ajuta la planificarea si organizarea evenimentelor companiei;

Responsabil de stocul de bunuri necesare pentru funcționarea biroului (consumabile, apa, etc.)

Se asigura ca echipamentele de birou sunt bine întreținute si planifica necesarul;

Pastrarea zonei de birouri curata și ordonata;

Ajuta activ la indeplinirea taskurilor zilnice, saptamanale si lunare propuse de Management.

Suport direct (la sediu) si indirect (Telefonic) pe partea de vazari (preluare si procesare de comenzi - online si offline )

BENEFICII:

- salariu negociabil, în functie de experiența candidatului
- sediul nostru fiind la numai 3 minute de magistrala 1 Mai
- condiții de lucru intr-un cadru international, o echipa tanara si ambitioasa
- un mediu de lucru placut în care performanța este răsplătită (sistem de bonusare in functie de peformante)
- program de motivare a angajaților (financiar + educațional)
- posibilitati de dezvoltare continua si de avansare in cariera
- program de lucru L- V ( optional posibilitatea de a lucra sambata, se va discuta in cadrul interviului ) 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CORAL CLUB Romania pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CORAL CLUB Romania pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CORAL CLUB Romania locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?