Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
                                
                            
                         
                                        
                    
                                            
                            Scopul general al postului:
- Desfăşurarea şi organizarea de sarcini şi activităţi administrative si asigurarea unei bune circulatii a documentelor si informatiilor la nivelul companiei.
 
 
Responsabilitati:
-Preluarea apelurilor telefonice şi furnizarea de informaţii apelanţilor, preluarea mesajelor, sau transferarea convorbirilor către persoanele corespunzătoare; 
 -Întâmpinarea vizitatorilor şi a apelanţilor, recepţionarea întrebărilor acestora şi direcţionarea lor către persoanele corespunzătoare în funcţie de necesităţi;
 - Realizarea legăturii cu persoanele de contact interne şi externe;
 -Comandarea şi distribuirea de bunuri, evidenta protocolului companiei;
-Pregătirea şi administrarea corespondenţei, transmiterea corespondenţei sosite şi a materialelor comandate;
-Facilitarea conferinţelor, întâlnirilor şi rezervărilor de călătorie pentru personalul biroului, mentinand legatura cu furnizorul de Travel;
-Menţinerea programelor şi a calendarelor echipei de management;
 -Organizarea, programarea şi confirmarea întâlnirilor;
 -Traducerea documentelor conform solicitarilor primite;
 -Operarea echipamentului de birou;
 -Administrarea spaţiului de birou;
 -Inregistrarea facturilor in programele CRM, SAP si scanarea lor in platforma VIM;
 -Mentine relatia cu firma de mentenanta, in vederea remedierii oricarei probleme aparute in biroul din Bucuresti;
 
 
Cunoştinţe, aptitudini şi experienţă:
 
 - 2 ani experienta relevanta in secretariat, office management, back-office
 - Limba engleză – nivel avansat, scris si vorbit
 - Persoană foarte comunicativă și cu simț al activităților administrative
 - Persoană răbdătoare, capabilă de sarcini multiple , organizată
 - Atenţie la detalii
 - Confidenţialitate
 - Orientare către client
 - Iniţiativă