Office Assistant

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Asigura suportul administrativ necesar departamentelor din cadrul Call Centerului din Cluj-Napoca si se asigura ca solicitarile primite sunt rezolvate in cel mai scurt timp. Monitorizeaza in mod activ actiunile in desfasurare, gestioneaza corect task-urile alocate si ia masuri specifice pentru realizarea obiectivelor departamentului.

Competente, certificari si cunostinte:
Integritate si incredere
Orientarea catre Client
Orientare catre rezultate
Comportament etic si orientare catre valorile Vodafone
Cunostinte bune de relationare si negociere
Limba engleza scris/vorbit
Diploma Bacalaureat (studiile universitare finalizate reprezinta un avantaj)
Cunostinte bune operare PC
Permis de conducere
Disponibiltate pentru deplasari ocazionale in Zalau

Responsabilitati principale:

Asigura comenzile pentru necesarul de birotica, casti, echipamente IT

Se asigura ca toate comenzile sunt trimise in timp util
Se asigura ca echipamentele din locatie sunt functionale si escaleaza daca e cazul catre departamentele specifice
Asigura partea de logistica si organizare pe perioada de desfasurare a trainingurilor din locatie
Asigura logistica pentru toate evenimentele desfasurate in locatie
Administreaza partea de curierat din locatie (ridicare colete, ambalare colete pentru retur, creare AWB din aplicatie)
Administreaza relatia cu furnizorul de imprimante (retur consumabile, gestiune functionalitate imprimanta)
Asigura procesul de rezervare sali sedinte/evenimente in locatie (tot ce tine de organizare si gestionare echipamente)
Construieste, adapteaza si propune solutii si idei pentru o mai buna desfasurare a activitatii din locatie.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are VODAFONE ROMANIA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?