Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
-Persoană prezentabilă, pozitivă, prietenoasa, cu personalitate puternică și abilități bune de comunicare atât verbal cât și în scris
-Ordonată, organizată, să știe cum să rezolve problemele în funcție de prioritate și importanță, cu capacitatea de asimilare și învățare rapidă de informații noi
-Persoană dinamică, eficientă, orientată spre îndeplinirea rezultatelor, cu un dezvolatat simț al responsabilității și posibilitatea de a se integra rapid in echipa existentă
-Dornică să îmbunătățească sistemul de lucru existent prin idei proprii
-Cunoștințe de operare calculator obligatorii Microsoft Office: Word, Excel, Outlook
-Nivel minim de studii: liceu cu diplomă de bacalaureat
-Nu se solicită experiență anterioară
-Permis de conducere categoria B constitue un avantaj
Descrierea jobului:
-Întocmește și transmite oferte, contracte, facturi, documentații și evidențe de desfășurare cursuri, seminarii, traininuguri
-Păstrează o relație bună și activă cu clienții existenți
-Aduce clienți noi în portofoliul firmei
-Înregistrează documentele care intră și pleacă din firmă
-Atributii administrative: răspunde la telefon, prezintă serviciile oferite clienților, răspunde la emailuri, curata si ordoneaza locul de munca, alte atribuții de secretariat
-Atribuții financiare: urmărește situația plăților efectuate de clienți, încasează plăți la sediul firmei
-Organizează activitatea celorlați angajați, legată de clienți
Programul de lucru este de 8 ore în intervalul 9-17