Office Assistant - perioada determinata 1 an

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Office Assistant – perioada determinata de 1 an

Sarcini / Responsabilitati uzuale

  • Gestioneaza intr-un mod organizat activitatile de secretariat si protocol din cadrul companiei, oferind suport in toate activitatile indicate de Directorul General;

  • Gestioneaza agenda zilnica a Directorului General si este punct de legatura intre acesta si restul angajatilor;

  • Organizeaza cazarea si transportul personalului firmei in tara si strainatate, prin search individual sau prin intermediul agentiilor de travelling cu care compania colaboreaza;

  • Raspunde la apelurile telefonice sosite prin centrala si le directeaza catre cei solicitati sau in lipsa acestora noteaza persoana care a sunat si in ce problema, atentionand destinatarul;

  • Expediaza prin fax documente si tine evidenta acestora;

  • Primeste, sorteaza faxurile si corespondenta postala, inregistreaza si repartizeaza documentele destinatarilor; ofertele, comenzile, adeverintele sau alte acte importante/documente cu valoare oficiala primite sau expediate vor fi numerotate, datate si notatein sistemul de inregistrare;

  • Primeste, sorteaza si eventual tipareste e-mailurile primite pe adresa firmei si le furnizeaza destinatarilor;

  • Completeaza si tine la zi agenda telefonica a firmei (angajati si colaboratori);

  • Editeaza si multiplica documentele necesare in activitatea firmei sau a angajatilor acesteia;

  • Concepe si redacteaza adrese oficiale in limba romana si limba engleza;

  • Organizeaza rezervarea si utilizarea salilor de meeting;

  • Organizeaza primirea si protocolul invitatilor;

  • Realizeaza orice alte activitati legate de activitatea sa, specificate de Directorul General.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;

  • Experienta pe o pozitie similara este considerata un avantaj;

  • Cunostinte foarte bune de operare PC;

  • Cunostinte de limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit);

  • Integritate – atitudine onesta si etica;

  • Responsabilitate - persoana de incredere, responsabila care isi indeplineste toate sarcinile de lucru la timp si corect;

  • Initiativa – capacitatea de a avea initiativa;

  • Atentie la detalii – atentie la detalii in realizarea sarcinilor de lucru;

  • Independenta – capacitatea de a lucra independent si de a se organiza fara coordonare sau cu o minima indrumare.


Despre Star Storage

STAR STORAGE este unul dintre cei mai puternici furnizori de soluții de stocare, arhivare și management al informațiilor pentru organizaţii publice şi private din România. Cu 19 ani experiență şi un portofoliu de peste 500 de clienţi în industrii ca financiar-bancar, telecom, producţie, utilităţi sau administrație publică, compania joacă un rol cheie în transformarea digitală a organizaţiilor de orice dimensiune. Lider în furnizarea de conţinut digital, tehnologii mobile şi soluţii de cloud computing, STAR STORAGE are clienţi pe 4 continente în ţări ca USA, Germania, Spania, Italia, Suedia, Elveţia sau Africa de Sud.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la STAR STORAGE SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la STAR STORAGE SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are STAR STORAGE SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?