Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Gestioneaza intr-un mod organizat activitatile de secretariat si protocol din cadrul companiei, oferind suport in toate activitatile indicate de Directorul General;
- Gestioneaza agenda zilnica a Directorului General si este punct de legatura intre acesta si restul angajatilor;
- Organizeaza cazarea si transportul personalului firmei in tara si strainatate, prin search individual sau prin intermediul agentiilor de travelling cu care compania colaboreaza;
- Raspunde la apelurile telefonice sosite prin centrala si le directeaza catre cei solicitati sau in lipsa acestora noteaza persoana care a sunat si in ce problema, atentionand destinatarul;
- Expediaza prin fax documente si tine evidenta acestora;
- Primeste, sorteaza faxurile si corespondenta postala, inregistreaza si repartizeaza documentele destinatarilor; ofertele, comenzile, adeverintele sau alte acte importante/documente cu valoare oficiala primite sau expediate vor fi numerotate, datate si notatein sistemul de inregistrare;
- Primeste, sorteaza si eventual tipareste e-mailurile primite pe adresa firmei si le furnizeaza destinatarilor;
- Completeaza si tine la zi agenda telefonica a firmei (angajati si colaboratori);
- Editeaza si multiplica documentele necesare in activitatea firmei sau a angajatilor acesteia;
- Concepe si redacteaza adrese oficiale in limba romana si limba engleza;
- Organizeaza rezervarea si utilizarea salilor de meeting;
- Organizeaza primirea si protocolul invitatilor;
- Realizeaza orice alte activitati legate de activitatea sa, specificate de Directorul General.
Cerinte:
- Studii superioare finalizate;
- Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani;
- Cunostinte foarte bune de operare PC;
- Cunostinte de limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit);
- Integritate – atitudine onesta si etica;
- Responsabilitate - persoana de incredere, responsabila care isi indeplineste toate sarcinile de lucru la timp si corect;
- Initiativa – capacitatea de a avea initiativa;
- Atentie la detalii – atentie la detalii in realizarea sarcinilor de lucru;
- Independenta – capacitatea de a lucra independent si de a se organiza fara coordonare sau cu o minima indrumare.