Office Assistant - perioada determinata 2 ani

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Gestioneaza intr-un mod organizat activitatile de secretariat si protocol din cadrul companiei, oferind suport in toate activitatile indicate de Directorul General;
  • Gestioneaza agenda zilnica a Directorului General si este punct de legatura intre acesta si restul angajatilor;
  • Organizeaza cazarea si transportul personalului firmei in tara si strainatate, prin search individual sau prin intermediul agentiilor de travelling cu care compania colaboreaza;
  • Raspunde la apelurile telefonice sosite prin centrala si le directeaza catre cei solicitati sau in lipsa acestora noteaza persoana care a sunat si in ce problema, atentionand destinatarul;
  • Expediaza prin fax documente si tine evidenta acestora;
  • Primeste, sorteaza faxurile si corespondenta postala, inregistreaza si repartizeaza documentele destinatarilor; ofertele, comenzile, adeverintele sau alte acte importante/documente cu valoare oficiala primite sau expediate vor fi numerotate, datate si notatein sistemul de inregistrare;
  • Primeste, sorteaza si eventual tipareste e-mailurile primite pe adresa firmei si le furnizeaza destinatarilor;
  • Completeaza si tine la zi agenda telefonica a firmei (angajati si colaboratori);
  • Editeaza si multiplica documentele necesare in activitatea firmei sau a angajatilor acesteia;
  • Concepe si redacteaza adrese oficiale in limba romana si limba engleza;
  • Organizeaza rezervarea si utilizarea salilor de meeting;
  • Organizeaza primirea si protocolul invitatilor;
  • Realizeaza orice alte activitati legate de activitatea sa, specificate de Directorul General.

Cerinte:

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienta pe o pozitie similara de minim 2 ani;
  • Cunostinte foarte bune de operare PC;
  • Cunostinte de limba engleza la nivel avansat (scris si vorbit);
  • Integritate – atitudine onesta si etica;
  • Responsabilitate - persoana de incredere, responsabila care isi indeplineste toate sarcinile de lucru la timp si corect;
  • Initiativa – capacitatea de a avea initiativa;
  • Atentie la detalii – atentie la detalii in realizarea sarcinilor de lucru;
  • Independenta – capacitatea de a lucra independent si de a se organiza fara coordonare sau cu o minima indrumare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la STAR STORAGE SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la STAR STORAGE SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are STAR STORAGE SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?