Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
SC PHARMAFARM SA angajează pentru departamentul administrativ o persoană care să ocupe poziția de Office Assistant/ Secretară.
Responsabilități:
- Întâmpină și preia clienții, se ocupă de acomodarea acestora;
- Ține evidența consumabilelor și se ocupă de comenzi către furnizori;
- Răspunde cu promptitudine la solicitările primite;
- Face programări și ține evidența acestora;
- Preia, selectează, înregistrează, distribuie și expediază corespondența scrisă și electronică de pe adresele oficiale ale companiei;
- Arhivează și ține evidența tuturor documentelor și înregistrărilor pentru companie;
- Administrează actele oficiale în registrul de intrări-ieșiri;
- Gestionează stocurile de protocol, papetărie-birotică etc;
- Promovează imaginea firmei prin activitatea pe care o desfașoară.
Cerințe:
- Experiență anterioară pe o poziție similară de min. 1 an;
- Experiență în domeniul farma constituie avantaj;
- Cunoașterea pachetului MS Office;
- Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală;
- Persoană atentă la detalii, cu spirit de echipă, flexibilă, rezistentă la stress;
- Capacitate de a rezolva rapid și corect problemele apărute;
- Abilități de organizare, planificare și prioritizare a sarcinilor;
- Aspect fizic plăcut, tinută business.