Office assistant/ Secretară

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

 

SC PHARMAFARM SA  angajează pentru departamentul administrativ o persoană care să ocupe poziția de Office Assistant/ Secretară.

Responsabilități:

  • Întâmpină și preia clienții, se ocupă de acomodarea acestora;
  • Ține evidența consumabilelor și se ocupă de comenzi către furnizori;
  • Răspunde cu promptitudine la solicitările primite;
  • Face programări și ține evidența acestora;
  • Preia, selectează, înregistrează, distribuie și expediază corespondența scrisă și electronică de pe adresele oficiale ale companiei;
  • Arhivează și ține evidența tuturor documentelor și înregistrărilor pentru companie;
  • Administrează actele oficiale în registrul de intrări-ieșiri;
  • Gestionează stocurile de protocol, papetărie-birotică etc;
  • Promovează imaginea firmei prin activitatea pe care o desfașoară.

 

Cerințe:

  • Experiență anterioară pe o poziție similară de min. 1 an;
  • Experiență în domeniul farma constituie avantaj;
  • Cunoașterea pachetului MS Office;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală;
  • Persoană  atentă la detalii, cu spirit de echipă, flexibilă, rezistentă la stress;
  • Capacitate de a rezolva rapid și corect problemele apărute;
  • Abilități de organizare, planificare și prioritizare a sarcinilor;
  • Aspect fizic plăcut, tinută business.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC PharmaFarm SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC PharmaFarm SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC PharmaFarm SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?