Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- Inregistrare documente contabile specifice: deconturi, avansuri spre decontare
- Operare casa, inregistrare incasari banca, transferuri de bani intre Casieri / Banca
- Printare / Gestionare raportari contabile: Registru de casa, RaportZ, casa de marcat
- Pregatire acte contabile lunare: verificare, indosariere, completare
- Inregistrare / gestionare raportari legale specifice: Intrastat, Deseuri, Ambalaje
- Comenzi administrative catre furnizori: consumabile, cafea, apa, tonere, masti, echipamente de protectie si de lucru, etc.
- Redactare / inregistrare imputerniciri / delegatii
- Medicina muncii, protectia muncii
- Reprezentant GDPR : Relatia cu firma consultatnta GDPR, actualizari legale, evidenta conventii si proceduri actualizate cu angajatii/colaboratorii
Cerinte:
- cunostinte PC - pachet office
- minim de experienta pe contabilitate primara
- persoana matura, serioasa, foarte bine organizata, dinamica