Office Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati:

  • Inregistrare documente contabile specifice: deconturi, avansuri spre decontare
  • Operare casa, inregistrare incasari banca, transferuri de bani intre Casieri / Banca
  • Printare / Gestionare raportari contabile: Registru de casa, RaportZ, casa de marcat
  • Pregatire acte contabile lunare: verificare, indosariere, completare
  • Inregistrare / gestionare raportari legale specifice: Intrastat, Deseuri, Ambalaje
  • Comenzi administrative catre furnizori: consumabile, cafea, apa, tonere, masti, echipamente de protectie si de lucru, etc.
  • Redactare / inregistrare imputerniciri / delegatii
  • Medicina muncii, protectia muncii
  • Reprezentant GDPR : Relatia cu firma consultatnta GDPR, actualizari legale, evidenta conventii si proceduri actualizate cu angajatii/colaboratorii

Cerinte:

  • cunostinte PC - pachet office
  • minim de experienta pe contabilitate primara
  • persoana matura, serioasa, foarte bine organizata, dinamica

 

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BCL Group pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BCL Group pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BCL Group locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?