Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
Studii superioare absolvite
Experienta intr-un rol similar de minum 2-3 ani
Foarte bune abilitati de comunicare scrisa si verbala, de organizare, planificare si prioritizare a activitatii, atentie la detalii, relationare interumana,
Nivel avansat de cunoastere a limbii romane si a limbii engleze scris/citit/vorbit
Cunoastere a MS Office (Word, Excel, PowerPoint), Outlook;
Responsabilitati
Administrativ
Elaborarea si redactarea mai multor tipuri de documente: materiale de lucru, oferte, contracte, traduceri etc.
Asigura o buna comunicare cu toate departamentele si transmite in timp util informatiile de interes general;
Supravegheaza si se asigura de indeplinirea serviciilor indispensabile bunei functionari a sediului (ex: curatenie, paza etc.);
Actualizarea bazelor de date ale companiei.
Prim contact in relatia cu potentialii clienti.
Intocmirea de rapoarte administrative si operationale.
Traduceri cataloage si alte documente
Preia si raspunde la apelurile telefonice si corespondenta electronica, corespondenta curier primire/distribuire, inregistreaza documente oficiale si arhiveaza si informeaza persoanele relevante din organizatie
HR
Comunicarea cu firma care administreaza activitatile de resurse umane.
Coordonarea zilnica a tuturor politicilor si programelor de resurse umane, precum foaia de prezenta, medicina muncii, activitati de SSM / PSI, acte aditionale.
Managementul inregistrarilor HR si al dosarelor de personal.
Verificarea statului de plata si virarea salariilor catre angajati.
Intocmirea si verificarea mai multor tipuri de documente specifice, de la deconturi de cheltuieli la foi de activitate lunara a angajatilor, plus rapoartele aferente.
Financiar
Contabilitate primara (deconturi, dispozitii de plata/incasare, registru de casa, pontaj etc)
Emitere facturi clienti
Diverse rapoarte lunare
Mentinerea legaturii cu departamentul externalizat de contabilitate.