Salar brut
650 - 700 €

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

    Responsabilitati:

 

  • Gestionarea încheierii contractelor de asistență juridică;
  • Facturarea activităților prestate și urmărirea situatiei facturilor si incasarilor;
  • Ţinerea evidenţei furnizorilor şi clientilor societăţii;
  • Acordarea de asistență administrativă avocaților societății (gestionarea corespondenței, coordonarea agendei de întâlniri, transferarea apelurilor telefonice);
  • Formatarea, copierea și scanarea documentelor;
  • Organizarea și actualizarea agendei de întâlniri a biroului;
  • Actualizarea bazelor de date cu clienți;
  • Orice alte activități care țin de suportul operațional și administrativ al activității avocaților.



Cerinte:

  • Studii superioare;
  • Cunostinte avansate de operare PC: MS Office (Word, Excel, programe de contabilitate);
  • Cunostinte de limba engleza;
  • Abilitati de analiza, sinteza si raportare;
  • Abilitatea de prioritizare a sarcinilor si de a respecta termenele;
  • Experienta intr-o pozitie similara poate constitui un avantaj.

 

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la RAZVAN DINCA & ASOCIATII SCA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la RAZVAN DINCA & ASOCIATII SCA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are RAZVAN DINCA & ASOCIATII SCA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?