Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cum iti dai seamaa esti potrivit/a pentru acest rol?
- Ai studii superioare finalizate
- Esti o persoana adaptabila, cu simt de raspundere si pozitiva
- Esti o persoana cu bune abilitati de organizare si planificare
- Cunosti limba engleza, cel putin la nivel mediu, scris/vorbit;
- Ai cunoştinţe temeinice sisteme de operare Windows si MS Office;
- Ai experienta in office management, administratie sau logistica
Responsabilitati
- Vei prelua si transmite mesaje;
- ei inregistra corespondenta care intra/iese din companie;
- Vei intocmi si actualiza bazele de date conform reglementarilor interne;
- Vei asista in organizarea sedintelor, intalnirilor;
- Vei arhiva documente oficiale;
- Vei asista managerul de operatiuni in activitatea de HR;
- Vei redacta documente interne si documente oficiale ca raspunsuri oficiale;
- Vei efectua diferite rapoarte si situatii referitoare la activitatea companiei la cererea superiorilor;
- Vei primi si inregistra echipamentrelor in service;
- Vei procesa comenzile venite online pe site-ul angajatorului;
- Vei asigura necesarul de marfa/stocuri pentru consumabilele comercializate de catrencompanie;
- Vei arhiva documente oficiale pe criterii care sa permita o identificare eficienta si facila;
- Vei emite facturi pentru serviciile prestate de companie, factura contracte si documente de comanda;
- Vei planifica, organiza si coordona livrarile de marfa catre clienti;
- Te vei asigura ca livrarile se efectueaza integral, corespund calitativ si exista documente justificative insotitoare, completate conform legislatiei in vigoare;
- Vei transmite comenzi catre furnizorii interni si externi;
- Vei trimite cate clienti devize estimative privind reparatia echpamentelor intrate in service;
- Vei intocmi certificate de garantie pentru produsele comercializate;
- Vei pastra gestiunea marfurilor comercializate si gestioneaza tot fluxul de documente referitoare la aceasta (intrari, iesiri, transferuri, retete);
- Vei intocmi documentele vamale necesare importuluide marfuri si asigura traducerea acestora;
- Vei raspunde de expedierea tuturor coletelor din cadrul firmei;
- Te vei ocupa de ambalarea/securizarea marfurilor in vederea expedierii;
- Vei intocmi documentatia specifica pentru fiscalizarea caselor de marcat pe care o transmite catre clienti;
Ce iti oferim?
- Perspectiva unei cariere de succes intr-o companie care pune mare pret pe crearea unui mediu de lucru atractiv si motivant, care iti ofera posibitatea de a creste din punct de vedere profesional;
- Instruire si invatare continua intr-o echipa dinamica si motivata;
- Asigurare privata de sanatate, doarece suntem preocupati de sanatatea echipei;
- Mediu de lucru modern, placut si dinamic;
- Pachet de remunerație competitiv, corelat cu experienta.
Descrierea Companiei
Expressoft reprezinta cel mai prestigios brand romanesc ce ofera de peste 20 de ani servicii si solutii informatice (software si hardware) pentru restaurante, hoteluri, magazine, cafenele, baruri, puburi, cofetarii, firme de catering, retail, patiserii, saloane de infrumusetare, sali de fitness. Va punem la dispozitie solutii care va ajuta sa cresteti vanzarile si profitul prin atragerea mai multor clienti. Am pornit cu o echipa mica de profesionisti in 1991 si ne-am dezvoltat astfel incat, in prezent ne ridicam la asteptarile a pesteclienti. In fiecare secunda, mai mult de 250 de utilizatori acceseaza solutiile noastre software. Viziunea noastra, profesionalismul, tehnologia pe care o folosim si pasiunea pe care o punem in lucrurile pe care le facem ne-au adus pe primul loc in Romania pe piata solutiilor IT pentru HoReCa.