Office Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

• Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica.
• Experienta de minim 3 ani pe un post similar.
• Limba engleza(scris si vorbit, nivel avansat) este obligatorie;
• Cunoasterea pachetului Ms Office;
• Bune abilitati de comunicare, capacitate de organizare si planificare,
• Responsabilitate si diplomatie, cu abilitatea de a comunica la nivel managerial;
• Capacitatea de a lucra sub stres;
• Abilitatea de a lucra si de a pastra date si informatii confidentiale;
• Capacitate de organizare a prioritatilor;
• Persoana dinamica, comunicativa, organizata, sociabila.

Descrierea jobului:

  • Asista managerul in activitatea sa zilnica;
  • Activitati de protocol atunci cand este cazul;
  • Raporteaza managerului diferitele probleme intalnite;
  • Planifica agenda de lucru a managerului;
  • Participa la intalniri impreuna cu Directorul General;
  • Asista Directorul General in activitatea sa zilnica;
  • Gestioneaza mesajele si corespondenta;
  • Organizeaza deplasarile;
  • Traduce si redacteaza documente;
  • Organizeaza, clasaseaza si arhiveaza documentele companiei;
  • Colectareaza, analizeaza si sintetizeaza informatiile necesare pentru intocmirea rapoartelor si a situatiilor solicitate;
  • Mentine un flux comunicational interdepartamental si intradepartamental continuu si eficient.
  • Se asigura de comunicarea eficienta cu furnizorii si colaboratorii companiei
  • Se ocupa de implementarea schimbarilor ce apar in cadrul companiei(Registrul Comertului)
  • Emite documente oficiale in numele companiei
  • Se ocupa de prelungirea contractelor de colaborare atunci cand este cazul
  • Se ocupa cu plasarea comenzilor necesare bunei functionari a companiei
  • Asigura planificarea si organizarea calendarului
  • Mentine documentele organizate
  • Cauta, traduce si compara oferte solicitate de catre Manager



Beneficii:

  • Stabilitate intr-un job ce confera multe abilitati si oportunitati pentru dezvoltare;
  • Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara, mare si dinamica;
  • Tichete de masa;
  • Teambuilding-uri.
  • Salariu competitiv;
  • Bonusuri si cadouri;
  • Telefon
  • Asigurare medicala

Descrierea companiei

Gymboland iti ofera experienta dobandita in peste 10 ani de activitate in administrarea locurilor de joaca pentru copii. Avand in prezent 10 locuri de joaca functionale , Gymboland este cea mai mare si dezvoltata companie din acest domeniu, din Romania. Investim in mod constant in locurile de joaca Gymboland pentru a ne asigura ca serviciile oferite respecta cele mai inalte standarde in ceea ce priveste calitatea si siguranta clientilor nostri.

Consideram ca angajatii Gymboland reprezinta cea mai importanta resursa pe care compania noastra o detine si ne mandrim cu echipa noastra formata din colegi tineri si plini de entuziasm.

Daca consideri ca ti se potriveste aceasta pozitie, si ca ti-ar placea sa faci parte din echipa noastra, te rugam sa aplici pentru aceasta pozitie!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC Gymboland SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC Gymboland SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC Gymboland SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?