Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Suntem o companie care activeaza in domeniul medical si invitam cu mare drag sa lucreze cu noi colegi care vor si pot face o diferenta prin munca lor.
Deviza noastra este: respect, responsablitate, proactivitate.
Cerintele postului
Dorim sa ne completam echipa cu un post nou creat, cu urmatoarele atributii:
- inregistrarea in soft contabilitate a documentelor: facturi furnizori, deconturi, documente de casa
- operare extrase banca
- verificare debite, stocuri
- alte operatiuni financiare zilnice
- activitati administrative: protocol, preluare telefoane, faxuri, corespondenta
- administrare contracte
- administrare garantii de participare si executie
- supraveghere si coordonare activitate generala
Profilul candidatului
- studii economice
- experienta profesionala minim 3 ani
- cunostinte pachet Office
- persoana activa, orientata spre rezultate, responsabila, cu spirit de initiativa
- persoana pozitiva, deschisa catre clienti si colegi
- bune abilitati de comunicare
- capacitate multi tasking
- cunostinte soft contabilitate prezinta un avantaj
Beneficii
Daca te incadrezi in profilul cautat de noi, te invitam la sediul nostru pentru a discuta pachetul de beneficii.