Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Recrutam pentru unul din clientii nostri, lider pe piata de retail din Timisoara, Office Manager cu Germana
Responsabilitati:
Secretariat:
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
- Mentinerea relatiei cu furnizorii companiei (papetarie, comenzi consumabile, protocol, curieri etc);
- Evidenta contractelor cu partenerii si furnizorii (redactare acte aditionale, verificare perioada expirare a contractelor si reinoirea acestora conform termenilor contractuali);
- Organizarea agendei, sedintelor si intalnirilor;
- Rezervari hotel, avion, masini;
- Intampinare musafiri/interfon;
- Arhivare documente firma.
Activitati HR:
- Intocmire documente personal: CIM, documente angajare;
- Indosariere documente personal, atat fizic cat si electronic;
- Task-uri de personal: prelucrare pontaj, calcul tichete masa;
Cerinte:
- Experienta minim 2 ani pe un post similar;
- Cunostinte solide de limba germana scris si vorbit, minim B2 ideal C1;
- Cunostinte operare PC-( Word, Excel, Outlook);
- Stabiliate;
- Abilitati de comunicare, negociere si planificare;
- Persoana discreta si de incredere;
- Multi-tasking .
Iti oferim:
- Salariu competitiv;
- Tichete de masa;
- Transport decontat;
- Zi de nastere- zi libera platita;
- Alte beneficii conform CCM;
- Program de lucru 8h (luni-joi), vineri zi scurta