Office Manager cu Germana

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Recrutam pentru unul din clientii nostri, lider pe piata de retail din Timisoara, Office Manager cu Germana

Responsabilitati:

       Secretariat:

  • Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;
  • Mentinerea relatiei cu furnizorii companiei (papetarie, comenzi consumabile, protocol, curieri etc);
  • Evidenta contractelor cu  partenerii si furnizorii (redactare acte aditionale, verificare perioada expirare a contractelor si reinoirea acestora conform termenilor contractuali);
  • Organizarea agendei, sedintelor si intalnirilor;
  • Rezervari hotel, avion, masini;
  • Intampinare musafiri/interfon;
  • Arhivare documente firma.

      Activitati HR:

  • Intocmire documente personal: CIM, documente angajare;
  • Indosariere documente personal, atat fizic cat si electronic;
  • Task-uri de personal: prelucrare pontaj, calcul tichete masa;

Cerinte:

  • Experienta minim 2 ani pe un post similar;
  • Cunostinte solide de limba germana scris si vorbit, minim B2 ideal C1;
  • Cunostinte operare PC-( Word, Excel, Outlook);
  • Stabiliate;
  • Abilitati de comunicare, negociere si planificare;
  • Persoana discreta si de incredere;
  • Multi-tasking .

Iti oferim:

  • Salariu competitiv;
  • Tichete de masa;
  • Transport decontat;
  • Zi de nastere- zi libera platita;
  • Alte beneficii conform CCM;
  • Program de lucru 8h (luni-joi), vineri zi scurta

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IHM TOTAL CONSULT pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IHM TOTAL CONSULT pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IHM TOTAL CONSULT locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?