Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Compania
Suntem una din cele mai mari companii de IT și consultanță care oferă soluții pentru piețele imobiliare din Europa. Dezvoltăm o gamă largă de instrumente software pentru domeniul de real-estate în scopul managementului optimizat al datelor. Lucrăm la standarde înalte și apreciem seriozitatea și implicarea colaboratorilor noștri.
Atribuțiile tale
- suport al activităților administrative pentru bunul mers al companiei
- organizarea documentelor companiei
- redactare și organizare corespondență
- creare rapoarte și centralizarea datelor companiei
- aprovizionare
- organizarea unor activități (deplasări, meeting-uri, cazare participanți, etc.)
Profilul tău
- studii superioare
- cunoașterea limbii engleze (scris, citit, vorbit)
- abilități în utilizarea calculatorului: Word, Excel, e-mail
- atitudine pozitivă și responsabilă
- atenție pentru detalii și eficiență
- abilități de comunicare
- abilități de lucru în echipă
- permis de conducere categoria B
Ce oferim
- un loc de muncă sigur cu perspective de colaboare pe durată lungă
- mediu de lucru dinamic, în cadrul unei echipe tinere și motivate
- perspective de dezvoltare
- 24 zile de concediu de odihnă
- salariu motivant negociat în funcție de experiență și abilități
Ești gata pentru această provocare?
Profilul tău corespunde cerințelor enunțate? Atunci aplică neîntârziat la acest job trimițând un CV și devino parte a familiei Calcrom.