Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Compania
Suntem una din cele mai mari companii de IT și consultanță care oferă soluții pentru piețele imobiliare din Europa. Dezvoltăm o gamă largă de instrumente software pentru domeniul de real-estate în scopul managementului optimizat al datelor. Lucrăm la standarde înalte și apreciem seriozitatea și implicarea colaboratorilor noștri.
Atribuțiile tale
- suport al activităților administrative pentru bunul mers al companiei
- persoană responsabilă GDPR și compliance
- asigurarea comunicării la nivelul grupului (lb. Engleză)
- organizarea documentelor companiei
- redactare și organizare corespondență
- creare rapoarte și centralizarea datelor companiei
- aprovizionare
- organizarea unor activități (deplasări, meeting-uri, cazare participanți, etc.)
Profilul tău
- studii superioare, preferabil în domeniul economic sau juridic
- cunoaștere excelentă a limbii engleze (scris, citit, vorbit)
- abilități foarte bune de lucru în Excel
- abilități în utilizarea aplicațiilor de birotică: Word, e-mail, etc.
- atitudine pozitivă și responsabilă
- atenție pentru detalii și eficiență
- abilități de comunicare
- abilități de lucru în echipă
Ce oferim
- un loc de muncă sigur cu perspective de colaboare pe durată lungă
- mediu de lucru dinamic, în cadrul unei echipe tinere și motivate
- 24 zile de concediu de odihnă
- asigurare medicală privată
- salariu motivant negociat în funcție de experiență și abilități
- lucru de acasă în această perioadă
Ești gata pentru această provocare?
Profilul tău corespunde cerințelor enunțate? Atunci aplică neîntârziat la acest job trimițând un CV și devino parte a familiei Calcrom.