Office Manager

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cine suntem noi?

Pro Development este un dezvoltator și investitor imobiliar cu o vechime de peste 5 ani pe piață și un portofoliu de active imobiliare in cotinua dezvoltare. Viziunea noastră este să contribuim la o lume în care oamenii trăiesc, muncesc și își fac cumpărăturile în proiecte integrate și prietenoase cu mediul.

Echipa cuprinde profesioniști cu o experiență solida, combinând o bază de competențe integrată de-a lungul întregului lanț de creare a valorii proprietății. În activitatea noastră suntem proactivi, determinați și entuziaști, acestea fiind și valorile după care ne ghidăm.

Ne dorim în echipa noastră o colegă sau un coleg pentru rolul de: Office Manager

Misiunea postului

În acest rol contribui prin gestionarea eficientă a activităților administrative de secretariat și a fluxului de informații din interiorul companiei.

Ești candidatul potrivit?

Iată care este profilul tau:

·      Ești proactiv/ă și ai capacitatea de organizare a timpului de lucru și a sarcinilor aferente.

·      Deții excelente abilități de comunicare și relaționare cu personalul companiei, clienți și furnizori.

·      Ești atent/ă la detalii, orientat/ă către obținerea rezultatelor și manifești dorință de învățare permanentă.

·      Ai studii superioare si experiență de minim 2 ani într-un post similar, cunoştinţe avansate ale limbii engleze și operare Microsoft Office/ Microsoft Outlook.

·      Cunoști bine cel puțin unul dintre programele Photoshop sau Canva.

Ce vei face:

·      Gestionezi eficient activități de organizare a ședințelor de lucru management: planificări, rezervări, redactarea agendelor de ședință, materialelor aferente și a minutelor de ședință.

·      Te asiguri de buna desfașurare a activitățiilor administrative: gestionarea corespondenței, evidențelor suport pentru departamentele companiei, efectuarea comenzilor necesare.

·      Asiguri fluxul de informații, documente și comunicare dintre departamentele companiei și către clienți sau furnizori, distribuirea internă a documentelor.

·      Îndeplinești sarcini de marketing: postări social media, comenzi materiale promoționale, publicare anunțuri.

Noi te așteptăm cu drag și îți oferim:

·      Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.

·      Pachetul salarial format din salariu fix net de 3.500 lei si bonusuri de performanță individuală sau a companiei.

·      Plan de integrare personalizat și posibilitatea de a participa la cursuri de formare și dezvoltare personală și profesională.

·      Asigurare medicală private.

·      Un context in care te poti dezvolta, învăța cum funcționează piața de dezvoltare imobiliară, împreună cu o echipa care este acolo când ai nevoie de sprijin.

Pentru a ne asigura că alegem cel mai potrivit coleg sau cea mai potrivită colegă pentru echipa noastră, procesul de selecție se desfășoară în mai multe etape. Toate aplicațiile sunt confidențiale și numai candidații selectați vor fi contactați în maxim 14 zile de la data aplicării.

Dacă ești interesat/ă și decizi că ți s-ar potrivi acest rol, trimite CV-ul tău la adresa alăturată pentru a primi toate informațiile necesare: [email protected]

Pentru mai multe detalii despre activitatea noastră, te invităm să ne vizitezi pe site-ul: joyretailpark.ro

Te așteptăm cu drag în echipa Pro!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Pro Development pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Pro Development pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Pro Development locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?