Sarcini și responsabilități:
- Asigură asistență și consiliere privind conformitatea cu cerințele Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR) și a reglementărilor naționale în domeniu;
- Se asigura de aplicarea prevederilor cerințelor GDPR în cadrul Grupului Porsche România;
- Furnizează, menține și actualizează documentația necesară pentru conformitatea cu GDPR fără a se limita la politici, proceduri, modele, formulare, etc;
- Identifica și evaluează riscurile de neconformitate privind activitatea prelucrării datelor personale și propune recomandări; monitorizează implementarea măsurilor de remediere;
- Asigură informarea și oferă consiliere tuturor departamentelor impactate de politicile GDPR;
- Asigură instruirea / dezvoltarea profesională a personalului cu responsabilități în aria de protecție a datelor;
- Asigură revizuirea procedurilor de securitate și efectuarea controalelor pentru protecția datelor cu caracter personal;
- Informează și consiliază personalul cu privire la obligațiile prevăzute de GDPR și legile și reglementările locale relevante în procesele de prelucrare a datelor cu caracter personal;
- Asigură procesul de raportare a încălcărilor de securitate a datelor cu caracter personal și pune în aplicare măsurile necesare pentru informarea părților interesate, în conformitate cu prevederile GDPR;
- Acționează ca punct de contact pentru ANSPDCP privind aspectele legate de prelucrarea datelor cu caracter personal, având atribuții inclusiv referitoare la consultarea prealabilă cu autoritatea.
Cerințe (cunoștințe, abilități, personalitate):
- Studii superioare (preferabil în domeniul IT sau economic);
- Minim 2 ani în funcția de Ofițer Protecția Datelor sau 3 ani într-o poziție asemănătoare, în domenii precum Securitate IT / Audit/ Procese de Business;
- Experiență în eficientizarea/optimizarea proceselor și monitorizarea indicatorilor specifici GDPR;
- Experiență în domeniul financiar bancar reprezintă un avantaj;
- Cunoștințe limba engleză – nivel avansat;
- Capacitatea de a înțelege noile tehnologii și aplicații informatice;
- Foarte bune cunoștințe operare PC (MS Office);
- Foarte bune abilități de comunicare asertivă, persuasiune și lucru în echipa;
- Capacitatea de a lucra independent și de a lua decizii, atitudine proactivă;
- Motivație intrinsecă și dorința de continuă dezvoltare profesională;
- Responsabilitate, determinare, implicare;
- Integritate, amabilitate, capacitate de a găsi soluții care să vină în întâmpinarea așteptărilor colegilor/clienților.