OFITER ARHIVA - PROIECT DE 2 LUNI

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Cerinte:

- Abilitati de operare calculator - experienta minima in Excel, Outlook si Word
- Minim studii medii (liceu)
- Abilitati de comunicare, capacitate de analiza si sinteza

Responsabilitati / Realizari:

- Organizeaza procesul de cautare documente in aplicatiile bancii;
- Centralizeaza documentele gasite in aplicatia bancii
- Actioneaza ca intermediar intre angajati din structurile bancii si custode;
- Ofera spre consultare la angajati din structurile bancii documentele solicitate initial
- Recupereaza de la angajati din structurile bancii documentele oferite initial
- Centralizeaza si returneaza spre custode documentele solicitate initial

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la First Bank S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la First Bank S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are First Bank S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?