Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ofiter Bancar - administrare generala
Obiectivul / misiunea postului:
Expedierea si receptionarea corespondentei/coletariei ce intra sau iese din banca. Distributia corespondentei catre destinatarii interni divizii/departamente si preluarea spre expediere a corespondentei/coletariei.
Responsabilitati principale
- Supravegheaza si verifica termenele si timpii de livrare; verificara integritatea corespondentei catre reteaua de sucursale BROM, trimise prin curierii externi
- Preia, inventariaza/verifica conform borderoului si distribuie corespondenta zilnica catre, divizii, departamente, sucursale, sediile HQ si alti diversi destinatari.
- Inscrie cu acuratete datele pe corespondenta, inregistreaza corespondenta, coletaria, primita sau livrata in si din Banca Romaneasca
- Pregateste si inregistreaza loturile de corespondenta pentru curierii externi cu trasee fixe
- Intimpina, indruma si anunta, catre departamentele de destinatie, vizitatorii sositi la Banca Romaneasca
Contacte si relatii de afaceri
Interne: Toate diviziile/departamentele BROM
Externe: Companii de curierat intern/extern; Vizitatori
Cerintele postului
- Educatie: Studii superioare
- Limbi straine: Engleza – nivel avansat
- Experienta profesionala: 1 - 5 ani in activitatea de receptie
- Abilitati/ cunostinte specializate:
abilitati IT (MS Word, Excel, Powerpoint etc) nivel mediu
- Competente:
- Capacitatea de a organiza intalniri (inclusiv administrarea agendei, comunicari cu clienti/parteneri externi, etc.)
- Transmiterea de comunicari catre/de la management, in interiorul organizatiei
- Administrarea corespondentei catre/dinspre management
- Organizarea calatoriilor (incluzand documentatia necesara: rezervari, confirmari, plati, etc.)
- Organizarea activitatilor de protocol