Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ofiter bancar (Agent Call Center)
Directia OPERATIUNI LA DISTANTA/ Serviciul Inrolare Digitala
Principalele responsabilitati:
-
Deserveste cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client CEC Bank, care acceseaza serviciul de Inrolare Digitala;
-
Gestioneaza apelurile video primite din partea clientilor/ potentialilor clienti ai Bancii, care acceseaza serviciul de Inrolare Digitala;
-
Interactioneaza prin metode si actiuni specifice pentru a oferi o buna experienta clientului Bancii in tot procesul de Inrolare la Distanta;
-
Obtine informatii complete si corecte despre clientul/ potentialul client al Bancii (informatii personale, informatii profesionale, date financiare) din sistemele Bancii;
-
Verifica si corecteaza, daca este cazul, datele personale, profesionale si financiare ale clientului/ potentialului client al Bancii;
-
Verifica validitatea datelor personale prin compararea cartii de identitate cu informatiile oferite de client prin intermediul aplicatiei de Inrolare la Distanta;
-
Ofera si explica acordurile de marketing specifice produsului si obtine acordul clientului in ceea ce priveste datele personale;
-
Aproba sau respinge inrolarea clientului prin canalul alternativ de Inrolare Digitala;
-
Semneaza cu certificat digital calificat Contractul cu clientul pentru emiterea de produse bancare (Card de debit, Cont curent si Mobile Banking);
-
Respectarea prevederilor procedurilor de lucru aferente canalului alternativ de Inrolare la Distanta;
-
Aplica tehnici de interactiune cu clientul specifice operatiunilor prin Inrolare Digitala in mod eficient si la un inalt nivel calitativ;
-
Mentinerea la zi a cunostintelor profesionale referitoare la produsele si serviciile Bancii;
-
Participa la testarea si implementarea de noi functionalitati ale aplicatiei de Inrolare la Distanta;
-
Participa la indeplinirea obiectivelor individuale cat si a celor stabilite la nivelul Directiei;
-
Monitorizeaza activitatea de gestionare a apelurilor video.
Cerinte minime de ocupare a postului:
-
Studii superioare finalizate/ in curs, cu obligatia salariatului de a-si definitiva studiile (obtinerea diplomei) in maxim 2 ani;
-
Experienta profesionala (vechime) de minim 6 luni;
-
Experienta in domeniul specific de activitate constituie un avantaj;
-
Abilitati dezvoltate de comunicare, prezentare, relationare; aptitudini de negociere si vanzare;
-
Atitudine profesionista; orientare catre client si business;
-
Acuratete si spirit de observatie;
-
Orientare catre actiune, atitudine dinamica; proactivitate; spirit de echipa;
-
Responsabilitate, seriozitate, integritate;
-
Cunostinte de limba engleza;
-
Cunostinte de operare PC.
Beneficii:
-
Pachet salarial atractiv;
-
Oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica;
-
Dezvoltarea abilitatilor pe zona de digitalizare.