Ofiter bancar (Call Center)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ofiter bancar (agent Call Center)

Directia OPERATIUNI LA DISTANTA/ Serviciul Inrolare Digitala

Principalele responsabilitati:

  • Deserveste cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client CEC Bank, care acceseaza serviciul de Inrolare Digitala;

  • Gestioneaza apelurile video primite din partea clientilor/ potentialilor clienti ai Bancii, care acceseaza serviciul de Inrolare Digitala;

  • Interactioneaza prin metode si actiuni specifice pentru a oferi o buna experienta clientului Bancii in tot procesul de Inrolare la Distanta;

  • Obtine informatii complete si corecte despre clientul/ potentialul client al Bancii (informatii personale, informatii profesionale, date financiare) din sistemele Bancii;

  • Verifica si corecteaza, daca este cazul, datele personale, profesionale si financiare ale clientului/ potentialului client al Bancii;

  • Verifica validitatea datelor personale prin compararea cartii de identitate cu informatiile oferite de client prin intermediul aplicatiei de Inrolare la Distanta;

  • Ofera si explica acordurile de marketing specifice produsului si obtine acordul clientului in ceea ce priveste datele personale;

  • Aproba sau respinge inrolarea clientului prin canalul alternativ de Inrolare Digitala;

  • Semneaza cu certificat digital calificat Contractul cu clientul pentru emiterea de produse bancare (Card de debit, Cont curent si Mobile Banking);

  • Respectarea prevederilor procedurilor de lucru aferente canalului alternativ de Inrolare la Distanta;

  • Aplica tehnici de interactiune cu clientul specifice operatiunilor prin Inrolare Digitala in mod eficient si la un inalt nivel calitativ;

  • Mentinerea la zi a cunostintelor profesionale referitoare la produsele si serviciile Bancii;

  • Participa la testarea si implementarea de noi functionalitati ale aplicatiei de Inrolare la Distanta;

  • Participa la indeplinirea obiectivelor individuale cat si a celor stabilite la nivelul Directiei;

  • Monitorizeaza activitatea de gestionare a apelurilor video.

Cerinte minime de ocupare a postului:

  • Studii superioare finalizate sau in curs (cu obligatia angajatului de a-si definitiva studiile (obtinerea diplomei) in maxim 2 ani);

  • Experienta profesionala de minim 6 luni;

  • Experienta in domeniul specific de activitate constituie un avantaj;

  • Abilitati dezvoltate de comunicare, prezentare, relationare; aptitudini de negociere si vanzare;

  • Atitudine profesionista; orientare catre client si business;

  • Acuratete si spirit de observatie;

  • Orientare catre actiune, atitudine dinamica; proactivitate; spirit de echipa;

  • Responsabilitate, seriozitate, integritate;

  • Cunostinte de limba engleza;

  • Cunostinte de operare PC.

Beneficii:

  • Pachet salarial atractiv;

  • Oportunitatea de a lucra intr-o echipa tanara si dinamica;

  • Dezvoltarea abilitatilor pe zona de digitalizare.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la CEC Bank pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are CEC Bank locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?