OFITER BANCAR CALL CENTER

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ofiter bancar Call Center

Divizia Carduri – Departament Operatiuni Carduri/Sector Call Centre

Responsabilităţi principale

  • Acorda asistenta, 24h/7, telefonic,  detinatorilor de carduri emise de catre Banca Romaneasca SA ( blocare / deblocare card, reemitere card, resetare/reemitere PIN, informatii privind sume de plata, taxe sau comisioane aplicate/aplicabile, aplicare/anulare planuri de rate, activare/dezactivare serviciu SMS Alert, activare/dezactivare functii de utilizare a cardului pe Internet, verificare tranzactii, etc).
  • Ofera, telefonic, informatii la nivel primar despre produsele de creditare si retail  pentru persoane fizice , transmitand mai departe lead-urile de vanzare catre sucursale ( caracteristici produse, conditii de eligibilitate, venituri acceptate, simulari de produse);
  • Acorda asistenta de urgenta - blocarea dizpozitivului Digipass, in caz de pierdere a acestuia - clientilor utilizatori ai serviciului de Internet Banking;
  • Colaboreaza cu sucursalele si cu alte unitati ale bancii in vederea rezolvarii tuturor problemelor aparute si sesizate de catre detinatorii de carduri;
  • Monitorizeaza alertele de frauda dupa ora si in zilele nelucratoare;
  • Contacteaza clientii din lista de apleluri telefonice pierdute;
  • Contcateaza clientii in cadrul campaniilor de outbound;
  • Are acces la baza de date a BROM, in limita competentelor transmise de superiorul direct
  •  

    Cerinţe specifice postului

  • Calificare şi experienţă: experienta in activitatea de call center / asistenta / servicii clientela minim 6 luni
  • Studii: medii / superioare
  • Vechime în specialitate (dacă e cazul): prezinta un avantaj
  •  Limbi straine: limba engleza la nivel mediu conversational;

     Acest rol implica activitati desfasurate in ture de zi, ture de noapte si weekend.

     

  • Alte cerinţe:
  • ®Abilitati/ cunostinte specializate:

    • dexteritate in utilizarea PC-ului
    • abilitati IT (MS Word, Excel,),nivel de baza

    ® Competente:

    • comunicare; identificarea si rezolvarea problemelor, capacitate de a lucra in conditii de presiune; comunicare verbala si in scris
    • abilitati numerice (lucrul cu cifre)
    • capabil sa lucreze din proprie initiativa
    • adaptabilitate la schimbare (acceptare idei noi, rezolvare solicitari multiple,  incertitudini si ambiguitati)
    • capacitate de  analiza si sinteza a datelor
    • capacitate de concentrare si atentie la detalii
    • rezistenta la stres
    • capacitatea de organizare a volumului propriu de munca
    • capacitate de  identificare si rezolvare a problemelor

    capabil sa dezvolte relatii interpersonale eficiente

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are BANCA ROMANEASCA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?