Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ofiter bancar Call Center
Divizia Carduri – Departament Operatiuni Carduri/Sector Call Centre
Responsabilităţi principale
Acorda asistenta, 24h/7, telefonic, detinatorilor de carduri emise de catre Banca Romaneasca SA ( blocare / deblocare card, reemitere card, resetare/reemitere PIN, informatii privind sume de plata, taxe sau comisioane aplicate/aplicabile, aplicare/anulare planuri de rate, activare/dezactivare serviciu SMS Alert, activare/dezactivare functii de utilizare a cardului pe Internet, verificare tranzactii, etc).
Ofera, telefonic, informatii la nivel primar despre produsele de creditare si retail pentru persoane fizice , transmitand mai departe lead-urile de vanzare catre sucursale ( caracteristici produse, conditii de eligibilitate, venituri acceptate, simulari de produse);
Acorda asistenta de urgenta - blocarea dizpozitivului Digipass, in caz de pierdere a acestuia - clientilor utilizatori ai serviciului de Internet Banking;
Colaboreaza cu sucursalele si cu alte unitati ale bancii in vederea rezolvarii tuturor problemelor aparute si sesizate de catre detinatorii de carduri;
Monitorizeaza alertele de frauda dupa ora si in zilele nelucratoare;
Contacteaza clientii din lista de apleluri telefonice pierdute;
Contcateaza clientii in cadrul campaniilor de outbound;
Are acces la baza de date a BROM, in limita competentelor transmise de superiorul direct
Cerinţe specifice postului
Calificare şi experienţă: experienta in activitatea de call center / asistenta / servicii clientela minim 6 luni
Studii: medii / superioare
Vechime în specialitate (dacă e cazul): prezinta un avantaj
Limbi straine: limba engleza la nivel mediu conversational;
Acest rol implica activitati desfasurate in ture de zi, ture de noapte si weekend.
Alte cerinţe:
®Abilitati/ cunostinte specializate:
- dexteritate in utilizarea PC-ului
- abilitati IT (MS Word, Excel,),nivel de baza
® Competente:
- comunicare; identificarea si rezolvarea problemelor, capacitate de a lucra in conditii de presiune; comunicare verbala si in scris
- abilitati numerice (lucrul cu cifre)
- capabil sa lucreze din proprie initiativa
- adaptabilitate la schimbare (acceptare idei noi, rezolvare solicitari multiple, incertitudini si ambiguitati)
- capacitate de analiza si sinteza a datelor
- capacitate de concentrare si atentie la detalii
- rezistenta la stres
- capacitatea de organizare a volumului propriu de munca
- capacitate de identificare si rezolvare a problemelor
capabil sa dezvolte relatii interpersonale eficiente