OFITER BANCAR CLIENTI AFFLUENT

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Retail /Produse si Segmente Retail/ Departament Clienti Affluent

 Obiectivul / misiunea postului

Gestionarea segmentului de clienti Affluent, prin prisma  dotarii cu produse bancare (cross-sell), atragerii de noi clienti, mentinerea celor existenti, etc, in vederea atingerii obiectivelor de business stabilite prin strategia bancii pentru produsele si segmentele de retail

 

Responsabilitati principale

  • Monitorizează concurenţa şi evaluează punctele tari şi pe cele slabe ale ofertei băncii pentru segmentul Affluent, contribuind la îmbunătăţirea permanenta a ofertei bancii
  • Contribuie la identificarea oportunitatilor de imbunatatire a produselor/serviciilor oferite segmentului clienti affluent, si la identificarea comportamentului de cumparare al clientilor si a nevoilor acestora; inainteaza managerului de departament propuneri de noi produse in concordanta cu  cerintele pietei
  • Participa la toate activităţile aferente dezvoltării de noi produse de pasiv: conturi curente, produse de economisire, conturi de economii, tranzactii, transferuri (cu exceptia cardurilor de debit)
  • Colaboreaza la elaborarea normelor, procedurilor/reglementarilor interne si a documentelor bancare pentru implementarea produselor/ serviciilor adresate clientilor Affluent
  • Sustine entitatile din cadrul Bancii in activitatea de promovare si vanzare a produselor destinate clientilor Affluent, prin  asistenta permanenta a acestora;
  • Monitorizează segmentul de clienti Affluent si portofoliile de produse alocate si propune managerului de departament actiuni corective sau de imbunatatire a activitatii

Cerintele postului

  • Educatie: Studii medii
  • Limbi straine: engleza, nivel avansat;
  • Experienta profesionala: minim 3 ani in sistemul bancar
  • Abilitati/ cunostinte specializate: abilitati IT (MSWord, Excel, Powerpoint etc) nivel avansat
  • Capacitate de analiza si sinteza
  • Capacitatea de a solutiona solicitari multiple
  • Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele
  • Competente:
  • Intelegerea afacerii
  • Servirea clientului
  • Eficacitate
  • Adaptabilitate-flexibilitate
  • Munca in echipa
  • Recunoasterea diversitatii
  • Comunicare efectiva

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BANCA ROMANEASCA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?