Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Retail /Produse si Segmente Retail/ Departament Clienti Affluent
Obiectivul / misiunea postului
Gestionarea segmentului de clienti Affluent, prin prisma dotarii cu produse bancare (cross-sell), atragerii de noi clienti, mentinerea celor existenti, etc, in vederea atingerii obiectivelor de business stabilite prin strategia bancii pentru produsele si segmentele de retail
Responsabilitati principale
- Monitorizează concurenţa şi evaluează punctele tari şi pe cele slabe ale ofertei băncii pentru segmentul Affluent, contribuind la îmbunătăţirea permanenta a ofertei bancii
- Contribuie la identificarea oportunitatilor de imbunatatire a produselor/serviciilor oferite segmentului clienti affluent, si la identificarea comportamentului de cumparare al clientilor si a nevoilor acestora; inainteaza managerului de departament propuneri de noi produse in concordanta cu cerintele pietei
- Participa la toate activităţile aferente dezvoltării de noi produse de pasiv: conturi curente, produse de economisire, conturi de economii, tranzactii, transferuri (cu exceptia cardurilor de debit)
- Colaboreaza la elaborarea normelor, procedurilor/reglementarilor interne si a documentelor bancare pentru implementarea produselor/ serviciilor adresate clientilor Affluent
- Sustine entitatile din cadrul Bancii in activitatea de promovare si vanzare a produselor destinate clientilor Affluent, prin asistenta permanenta a acestora;
- Monitorizează segmentul de clienti Affluent si portofoliile de produse alocate si propune managerului de departament actiuni corective sau de imbunatatire a activitatii
Cerintele postului
- Educatie: Studii medii
- Limbi straine: engleza, nivel avansat;
- Experienta profesionala: minim 3 ani in sistemul bancar
- Abilitati/ cunostinte specializate: abilitati IT (MSWord, Excel, Powerpoint etc) nivel avansat
- Capacitate de analiza si sinteza
- Capacitatea de a solutiona solicitari multiple
- Capacitatea de a lucra sub presiune si de a respecta termenele
- Competente:
- Intelegerea afacerii
- Servirea clientului
- Eficacitate
- Adaptabilitate-flexibilitate
- Munca in echipa
- Recunoasterea diversitatii
- Comunicare efectiva