Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Unitatea Management Risc/Divizia Recuperare Creante/Departament Recuperare si Administrare Retail
Obiectivul / misiunea postului
Recuperarea sumelor datorate de clienti ai bancii, persoane fizice.
Responsabilitati principale
- Aplica procedurile interne ale bancii in vederea recuperarii sumelor restante;
- Preia si efectueaza apeluri de colectare in vederea recuperarii sumelor datorate de clienti ai bancii, persoane fizice;
- Negociaza termene de plata cu clientii care inregistreaza sume restante in vederea reducerii numarului de clienti restantieri;
- Dezvolta si mentine o buna relatie cu clientii bancii oferindu-le toate informatiile necesare in vederea stingerii restantelor inregistrate;
- Identifica in timpul apelurilor de colectare clientii eligibili si le propune acestora solutii de restructurare a creditelor;
- Efectueaza toate actiunile / operatiunile necesare in vederea reducerii numarului de credite retail pentru care se inregistreaza restante;
- Efectueaza toate actiunile necesare in vederea gasirii de noi date de contact pentru clientii a caror informatii nu mai sunt valabile;
- In cazul creditelor declarate scadente anticipat, propune si negociaza cu clientii bancii acorduri de plata / refinantari non-standard;
- Urmareste existenta disponibilitatilor necesare in conturile clientilor care inregistreaza restante si daca este cazul, solicita incasarea acestora;
- Pentru noii angajati asigura training on the job referitor la activitatea desfasurata;
- Intocmeste evidentele / rapoartele necesare / solicitate si le transmite catre coordonatorul direct.
Cerintele postului
- Educatie: studii medii/superioare
- Limbi straine: Engleza – nivel mediu
- Experienta profesionala: experienta de minim 6 luni in domeniul bancar si de minimum 6 luni in domeniul recuperarii restantelor
- Abilitati/ cunostinte specializate:
-
- Cunoasterea activitatii de colectare;
- Cunostinte MS office nivel mediu;
- Excelente abilitati de comunicare si negociere;
- Rezistenta la stres;
- Managementul timpului.
- Competente:
-
- Intelegerea afacerii;
- Servirea clientului;
- Eficacitate;
- Adaptabilitate – flexibilitate;
- Munca in echipa;
- Recunoasterea diversitatii;
- Comunicare efectiva;
- Invatare continua.
* Postul presupune: lucru in schimburi