Ofiter bancar colectare credite retail

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Unitatea Management Risc/Divizia Recuperare Creante/Departament Recuperare si Administrare Retail

Obiectivul / misiunea postului

Recuperarea sumelor datorate de clienti ai bancii, persoane fizice.

Responsabilitati principale

  • Aplica procedurile interne ale bancii in vederea recuperarii sumelor restante;
  • Preia si efectueaza apeluri de colectare in vederea recuperarii sumelor datorate de clienti ai bancii, persoane fizice;
  • Negociaza termene de plata cu clientii care inregistreaza sume restante in vederea reducerii numarului de clienti restantieri;
  • Dezvolta si mentine o buna relatie cu clientii bancii oferindu-le toate informatiile necesare in vederea stingerii restantelor inregistrate;
  • Identifica in timpul apelurilor de colectare clientii eligibili si le propune acestora solutii de restructurare a creditelor;
  • Efectueaza toate actiunile / operatiunile necesare in vederea reducerii numarului de credite retail pentru care se inregistreaza restante;
  • Efectueaza toate actiunile necesare in vederea gasirii de noi date de contact pentru clientii a caror informatii nu mai sunt valabile;
  • In cazul creditelor declarate scadente anticipat, propune si negociaza cu clientii bancii acorduri de plata / refinantari non-standard;
  • Urmareste existenta disponibilitatilor necesare in conturile clientilor care inregistreaza restante si daca este cazul, solicita incasarea acestora;
  • Pentru noii angajati asigura training on the job referitor la activitatea desfasurata;
  • Intocmeste evidentele / rapoartele necesare / solicitate si le transmite catre coordonatorul direct.

Cerintele postului

  • Educatie: studii medii/superioare
  • Limbi straine: Engleza – nivel mediu
  • Experienta profesionala: experienta de minim 6 luni in domeniul bancar si de minimum 6 luni in domeniul recuperarii restantelor
  • Abilitati/ cunostinte specializate:
      • Cunoasterea activitatii de colectare;
      • Cunostinte MS office nivel mediu;
      • Excelente abilitati de comunicare si negociere;
      • Rezistenta la stres;
      • Managementul timpului.

 

  • Competente:
      • Intelegerea afacerii;
      • Servirea clientului;
      • Eficacitate;
      • Adaptabilitate – flexibilitate;
      • Munca in echipa;
      • Recunoasterea diversitatii;
      • Comunicare efectiva;
      • Invatare continua.

* Postul presupune: lucru in schimburi

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BANCA ROMANEASCA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?