Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
OFITER BANCAR RELATII CLIENTI - CENTRUL DE AFACERI
Unitatea Corporatii – Divizia Comerciala /Centrul de Afaceri BRASOV
Obiectivul / misiunea postului
Mentinerea si dezvoltarea permanenta a portofoliului de clienti comerciali, avand ca principala responsabilitate realizarea obiectivelor de vanzari alocate.
Responsabilitati principale
- Identifica nevoile clientilor comerciali existenti, luand in considerare oportunitati de vanzari incrucisate
- Identifica noi clienti din segmentul comercial in regiunea arondata, efectueaza vizite/intalniri pentru stabilirea nevoilor de creditare
- Mentine relatia cu clientii comerciali desemnati atat pentru produsele de creditare cat si pentru cele de economisire
- Colaboreaza cu echipele din sediul central – Divizia Comerciala in ceea ce priveste calitatea creditelor precum si calitatea diferitelor servicii realizate pentru client
- Asigura suportul si legatura dintre Analistul Comercial, Consilierul Juridic si client in vederea obtinerii oricaror informatii/documente suplimentare solicitate
- Monitorizeaza evolutia portofoliului de credite existent, pentru a asigura finalizarea la timp a negocierii/ strangerea documentatiei necesare prelungirii perioadelor de valabilitate a facilitatilor de credit/angajament
Cerintele postului
- Educatie: Studii superioare economice
- Experienta profesionala: min. 2 ani experienta in domeniul financiar bancar, pe o pozitie unde a desfasurat activitati de vanzari CREDITE CORPORATE/IMM
- Abilitati/ cunostinte specializate: cunostinte de legislatie nivel mediu privind creditarea PJ; cunostinte utilizare MSOffice (Word, Excel, PowerPoint)
- Competente:
- abilitati de comunicare si relationare
- abilitati de negociere, convingere si influentare
- rezistenta la stres
- orientat spre rezultate
- spirit de echipa