Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ofiter Bancar – Servicii clientela back-office
Dept. Servicii Clientela Back-Office/ Sector Popriri si Investigatii Clienti
Obiectivul misiunea postului
Asigura efectuarea operatiunilor specifice sectorului, acordand atentie maxima eficientei si calitatii muncii prestate, cu respectarea reglementarilor interne si legislative in vigoare.
Responsabilitati principale
Administrarea centralizata a popririlor
- Verifica adresele de infiintare ale popririlor intrate in banca
- Verifica ordinele de plata aferente platilor pentru popriri;
- Redacteaza/ verifica raspunsurile catre organele de executare in termenele legale, in conformitate cu standardele stabilite prin reglementarile interne aplicabile;
- Efectueaza schimbul de informatii cu sucursalele bancii cu privire la adresele de infiintare ale popririlor (tel., e-mail – imagini scanate, fax);
Transmite corespondenta catre organele de executare in termenele legale;
Efectuarea investigatiilor cerute de diverse autoritati
- Colaboreaza cu toate unitatile implicate ale bancii in obtinerea informatiilor solicitate de catre autoritati.
- Redacteaza/ verifica si transmite adresele de raspuns, cu respectarea stricta a termenelor legale.
Operatiuni
- Efectueaza in sistemul informatic a modificarilor de date/ deschiderilor/ inchiderilor de cont pentru clientii retail/ corporatii in limita competentelor stabilite.
- Marcheaza in sistemul informatic, daca este posibil, clientii cu popriri si ii monitorizeaza pana la stingerea creantelor.
- Efectueaza/ autorizeaza operatiunile in sistem in limita drepturilor de acces acordate;
- Redacteaza/ verifica si transmite adresele de raspuns catre autoritati.
- Asigura corespondenta cu furnizorii externi de servicii, daca este cazul.
- Verifica modul de arhivare al documentelor.
Cerintele postului
ducatie:
-
-
- Studii superioare cu profil juridic sau economic
imbi straine:
- Engleza la nivel mediu - scris, citit, vorbit
xperienta profesionala:
- Minim 1 an experienta in operatiuni in domeniul financiar bancar
bilitati/ cunostinte specializate:
Cunoasterea temeinica a cadrului legal care contine referiri la: inregistrarea clientilor si deschiderea de cont, poprirea conturilor, comunicarea cu clientii
Abilitati IT (MSWord, Excel, PowerPoint etc) nivel mediu.
ompetente:
- Abilitati de organizare si planificare a activitatii
- Abilitati in rezolvarea problemelor si luarea deciziilor
- Abilitati de comunicare/ relationare
- Capacitate de concentrare si atentie la detalii
- Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele
- Capabil de rapiditate si corectitudine in procesarea operatiunilor
- Capacitate de analiza a datelor si depistarea erorilor