Ofiter Bancar Servicii Clientela Back-Office

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ofiter Bancar – Servicii clientela back-office

Dept. Servicii Clientela Back-Office/ Sector Popriri si Investigatii Clienti

Obiectivul misiunea postului

Asigura efectuarea operatiunilor specifice sectorului, acordand atentie maxima eficientei si calitatii muncii prestate, cu respectarea reglementarilor interne si legislative in vigoare.

Responsabilitati principale

Administrarea centralizata a popririlor

  • Verifica adresele de infiintare ale popririlor intrate in banca
  • Verifica ordinele de plata aferente platilor pentru popriri;
  • Redacteaza/ verifica raspunsurile catre organele de executare in termenele legale, in conformitate cu standardele stabilite prin reglementarile interne aplicabile;
  • Efectueaza schimbul de informatii cu sucursalele bancii cu privire la adresele de infiintare ale popririlor (tel., e-mail – imagini scanate, fax);

Transmite corespondenta catre organele de executare in termenele legale;

Efectuarea investigatiilor cerute de diverse autoritati

  • Colaboreaza cu toate unitatile implicate ale bancii in obtinerea informatiilor solicitate de catre autoritati.
  • Redacteaza/ verifica si transmite adresele de raspuns, cu respectarea stricta a termenelor legale.

 Operatiuni

  • Efectueaza in sistemul informatic a modificarilor de date/ deschiderilor/ inchiderilor de cont pentru clientii retail/ corporatii in limita competentelor stabilite.
  • Marcheaza in sistemul informatic, daca este posibil, clientii cu popriri si ii monitorizeaza pana la stingerea creantelor.
  • Efectueaza/ autorizeaza operatiunile in sistem in limita drepturilor de acces acordate;
  • Redacteaza/ verifica si transmite adresele de raspuns catre autoritati.
  • Asigura corespondenta cu furnizorii externi de servicii, daca este cazul.
  • Verifica modul de arhivare al documentelor.

Cerintele postului

ducatie:

      • Studii superioare cu profil juridic sau economic

imbi straine:

  • Engleza la nivel mediu - scris, citit, vorbit

xperienta profesionala:

  • Minim 1 an experienta in operatiuni in domeniul financiar bancar

bilitati/ cunostinte specializate:

Cunoasterea temeinica a cadrului legal care contine referiri la: inregistrarea clientilor si deschiderea de cont, poprirea conturilor, comunicarea cu clientii

Abilitati IT (MSWord, Excel, PowerPoint etc) nivel mediu.

ompetente:

  • Abilitati de organizare si planificare a activitatii
  • Abilitati in rezolvarea problemelor si luarea deciziilor
  • Abilitati de comunicare/ relationare
  • Capacitate de concentrare si atentie la detalii
  • Capacitate de a lucra sub presiune si de a respecta termenele
  • Capabil de rapiditate si corectitudine in procesarea operatiunilor
  • Capacitate de analiza a datelor si depistarea erorilor

 

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BANCA ROMANEASCA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?